سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مدرسه علمیه شهید صدوقی(ره) واحد۲،مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها

حوزه/ در مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد۲، مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرباقری در حسینیه امام خمینی(ره) این مدرسه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین میرباقری مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها که در مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد۲برگزار شد، ضمن بیان جایگاه و مقام حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها از نظر آیات قرآن گفت: خداوند تمام برکات و خیراتی را که در عالم وجود دارد به وجود شریف پیامبر اکرم(ص) اعطا فرمود. اما با رحلت پیامبر اکرم از عالم دنیا انوار فیض و هدایت پیامبر قطع نمی شود، بلکه برای همیشه تداوم دارد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه دو حقیقت قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام عامل تداوم برکات وجود پیامبرند که خود نبی اکرم آن ها را معرفی نمود. که نکته مهم این جاست که ظرف نزول هر دو یک چیز است که عبارت است از وجود نورانی حضرت زهرا سلام الله علیها. از یک سو می دانیم قرآن کریم در شب قدر نازل شد و آن حضرت در روایات به شب قدر معرفی شده است. از سوی دیگر آن حضرت مادر ائمه معصومین و مصدر نور ایشان است.

وی خاطرنشان کرد: اینک روشن می شود که معنی کوثر چیست و چرا دشمن پیامبر، ابتر است. چون فاطمه زهرا (س) عامل تداوم خیرات و برکات پیامبر(ص) است و با تجلی نور فاطمه زهراست که نور هدایت پیامبر قطع شدنی نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha