یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار اعضای شورای آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان به نقش برجسته آموزش و پرورش در سطح جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: این نهاد در انتقال مفاهیم دینی و فرهنگ ناب اسلام به جامعه به خصوص نسل جوان نقش برجسته دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اعضای شورای آموزش و پرورش استان خوزستان به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

بر اساس این گزارش: در این دیدار حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تأکید کرد: با استفاده از تمامی توان افراد برخوردار از صلاحیت های لازم در شورای آموزش و پرورش به دنبال ارتقای شاخص ها هستیم.

وی شورای آموزش و پرورش را شورایی راهبردی در تعلیم و تربیت در سطح منطقه تا کشور معرفی کرد و گفت: این شورا به عنوان پشتیبان مهم در راستای اجرای مصوبات و برنامه های کلان و خرد آموزش و پرورش به شمار می آید.

همچنین در پایان حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان به نقش برجسته آموزش و پرورش در سطح جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: این نهاد در انتقال مفاهیم دینی و فرهنگ ناب اسلام به جامعه به خصوص نسل جوان نقش برجسته دارد.

امام جمعه اهواز بر طراحی و اجرای نقشه توسعه در آموزش و پرورش استان خوزستان تأکید و گفت: این اداره کل بررسی کند که دیگر استان ها براساس چه شاخصه هایی ارتقا پیدا کرده اند که می توان در بازآفرینی نظام تعلیم و تربیت استان از آنها استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به اثرگذاری شورای آموزش و پرورش اشاره و ادامه داد: جلسات این شورا بایستی به صورت پیوسته و منظم برگزار و مصوبات آنها دنبال شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha