شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خوزستان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران از مدرسه علمیه فاطمیه کارون خوزستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، خانم فاطمه متولیان، معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران در سفر دو روزه خود به استان خوزستان، از مدرسه علمیه فاطمیه کارون بازدید و با کادر، اساتید و طلاب این مدرسه گفت‌وگو کرد.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران در این بازدید که با حضور مدیر و معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان انجام شد، ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت جوادالائمه(ع) اظهار داشت: به حمد الهی مدرسه علمیه فاطمیه کارون با امکانات کم و محدود به افتخارات زیادی از جمله برگزاری کرسی علمی ترویجی را کسب کرده که امتیاز خیلی خوبی برای این مدرسه به شمار می رود.

متولیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرموده اند "ما در جنگ متفاوتی به سر می بریم و نیاز به قلم و بیان طلاب داریم"، ادامه داد: شما طلاب اگر قلم و بیان خود را تقویت کنید می توانید اجتماع و جامعه ای قوی و پایدار تشکیل دهید و زمینه ظهور را فراهم کنید.

وی عنوان کرد: جنگ تمام عیار علیه ارزش ها و آرمان های مقدس ما در زمینه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از سوی دشمنان ایجاد شده که وظیفه طلاب است که خود را مسلح به سلاح علمی پژوهشی کنند.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران گفت: مدرسه علمیه فاطمیه کارون طلاب با استعداد و برتری را در خود پرورش داده که موجب امید است، با توجه به چنین امکانات کم و کمبودهای که طلاب با آن مواجه هستند ولی می توانند در زمینه های پژوهشی بدرخشند. این مایه افتخار است و ما برای برطرف کردن مشکلات آن ها تمام تلاش خود را می کنیم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: مدرسه علمیه فاطمیه کارون در عرصه های پژوهشی رتبه بالایی کسب کرده که این نتیجه زحمات مدیر و معاون پژوهش این مدرسه علمیه است و به حول و قوه الهی تمام سعی خود را می کنیم که کمبودهایی که این مدرسه علمیه از آن رنج می برد را برطرف کنیم.

در پایان این بازدید، خانم مطوس معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان با اشاره به ضرورت توانایی طلاب برای نوشتن مقاله و کتاب، گفت: لازم است طلاب در کارگاه هایی که قرار است برگزار شود شرکت و در زمینه های پژوهش و نوشتن مقالات تلاش فراوانی بکنند؛ طلاب با شرکت در دورهای آموزش فضای مجازی می توانند خود را مجهز به سلاح های مهمی از جمله رسانه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha