شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ اولین نشست کارگروه طلاب و روحانیون هنرمند

حوزه/ جمعی از طلاب و روحانیون هنرمند حوزه علمیه خوزستان با مدیر حوزه علمیه استان خوزستان دیدار و گفتگو کردند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، جمعی از طلاب و روحانیون هنرمند حوزه علمیه خوزستان با حضور در دفتر مدیریت حوزه علمیه خوزستان با مدیر این حوزه دیدار و گفتگو کردند.

هدف از این نشست هم اندیشی و هم افزایی در خصوص ارتقای ظرفیت های هنری حوزه علمیه خوزستان بود.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین بلادیان ضمن خوش آمدگویی به بیان ضرورت ورود هرچه بیشتر حوزه علمیه خوزستان به مباحث هنری پرداخت.

در ادامه حاضرین به بیان دغدغه ها و نکات خود در خصوص ارتقای ظرفیت های هنری حوزه علمیه خوزستان، نحوه اداره و خط مشی کارگروه پرداختند.

از جمله مباحث مطرح شده در این نشست می توان به ضرورت حمایت از طلاب و روحانیون هنرمند، ضرورت گفتمان سازی و ریل گذاری مباحث هنری در حوزه علمیه خوزستان، استعداد سنجی طلاب، برگزاری دوره های آموزشی، تفکیک ناپذیری هنر از رسانه و برگزاری رویدادهای هنری اشاره کرد.

در پایان این نشست مقرر شد هنرمندان حوزه علمیه خوزستان تمامی دغدغه ها، نکات و پیشنهادات خود را به مدیر حوزه علمیه خوزستان ارائه کرده تا مورد پیگیری قرار گیرد.

گفتنی است: در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیرحوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام عرب زاده کارشناس دفتر نظارت و برنامه ریزی حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام شعیبی دبیر کارگروه و حجج اسلام سید محمد مهدی شفیعی، فواد عبیات، محمد رضا عفراوی، حسین بیات، سیدعلی فراقت و سید محسن مرادپور از هنرمندان حوزه علمیه خوزستان حضور داشتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha