یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رستگار

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: روحانیون در انتخابات پیش‌رو همچون عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، کرونا، سیل و اغتشاشات نیز حماسه ای دیگر خلق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در یادواره شهدای روحانی استان خوزستان با تبریک میلاد حضرت امیرمؤمنان(ع) و روز پدر، اظهار کرد: هر چه که داریم به برکت خون شهدا و تربیت شدگان خانواده های شهدا است.

وی بیان کرد: استان خوزستان مشهدالشهداء و دارای علما و بزرگان در طول تاریخ بوده و هست و تنها استانی است که تمامی روحانیون آن یک دست انقلابی هستند و هیچ جریان سیاسی غیر از جریان انقلاب در حوزه علمیه خوزستان نداریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان به برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان در اسفندماه خبر داد و گفت: مقدمه این کنگره، یادواره اقشار مختلف برگزار می شود که یکی از آنها یادواره شهدای روحانی استان است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: کمیته طلاب و روحانیون توانسته کارها و اقداماتی درخصوص کنگره اصلی شهدا برگزار کند که از جمله آنها می توان به سرکشی از خانواده های شهدا، برگزاری یادواره های شهرستانی و دیگر برنامه ها انجام داد.

وی با اشاره به قدردانی از تمامی فرماندهان روحانیون هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان، خاطرنشان کرد: جشنواره های ورزشی متعددی نیز در استان خوزستان برگزار و در حال اجرا است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: درخصوص انتخابات نیز کمیته "تواصی" شکل گرفته و در آن از حضور علما، شخصیت های دینی و فرهنگی و حوزوی نیز استفاده می شود.

حجت‌الاسلام رستگار عنوان کرد: امیدواریم روحانیون در انتخابات پیش‌رو همچون عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، کرونا، سیل و اغتشاشات نیز حماسه ای دیگر خلق کنند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حــاجـی صــادقــی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به سخنرانی پرداخت و حاضران از نوای گرم حجت الاسلام سعید شحیطاط نیز بهره مند شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha