شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سعید عسگری

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: شاهد نسل کشی مردم فلسطین و غزه توسط صهیونیست‌ها و از سوی دیگر سکوت کشورهای اسلامی در مقابل آن هستیم که این جنایات برای همیشه در تاریخ خواهد ماند و کسانی که نسبت به آن بی تفاوت بوده‌اند به نوعی شریک جرم جنایتکاران محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، حجت الاسلام سعید عسگری امروز در نشست کمیته تقریب مذاهب دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کردستان در سخنانی اظهار داشت: دشمنان به دنبال این هستند که امنیت در منطقه به ویژه در کشورمان را با چالش جدی روبرو سازند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشوربا اشاره به انتخابات پیشرو در کشور، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برای دشمنان بسیار مهم هستند و برای همین منظور کارهای بسیاری انجام می‌دهند که مردم در پای صندوق‌های رای جمع نشوند و مشارکت پایین بیاید.

حجت الاسلام عسگری در ادامه سخنان خود به برخی از برنامه‌های کمیته تقریب مذاهب اسلامی استان کردستان در دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های کمیته تقریب مذاهب اسلامی در کردستان در بزرگداشت دهه مبارک فجر با دو رویکرد جبهه مقاومت اسلامی و رویکرد انتخاباتی برگزار می‌گردد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین، اظهار کرد: امروز شاهد نسل کشی مردم فلسطین و غزه توسط صهیونیست‌ها و از سوی دیگر سکوت کشورهای اسلامی در مقابل آن هستیم که این جنایات برای همیشه در تاریخ خواهد ماند و کسانی که نسبت به آن بی تفاوت بوده‌اند به نوعی شریک جرم جنایتکاران محسوب می‌شوند.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: در جنایتی که امروز علیه مردم فلسطین و غزه روی می‌دهد اسرائیل تنها نیست بلکه کشورهایی همانند آمریکا و انگلیس در کنار او قرار دارند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یادآور شد: بی‌گمان پیروزی نهایی با مردم مظلوم فلسطین خواهد بود ولی با این حال باید از سکوت کشورهای اسلامی در بحث فلسطین و غزه ابراز تاسف نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha