یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / دیدار مدیر و طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) سامن با نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه / امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه اولویت اصلی طلاب، کسب علم و توجه به مباحث علمی باشد، گفت: تلاش‌ها و خدمات مدیران، کادر و طلاب مدرسه علمیه سامن در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در سفر خود به شهرستان ملایر، با حضور در دفتر امام جمعه این شهر، با مدیر و طلاب مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) سامن دیدار کرد.

امام جمعه همدان در این دیدار با اشاره به اقدامات انجام شده توسط طلاب این مدرسه علمیه، اظهار داشت: تلاش‌ها و خدمات مدیران، کادر و طلاب مدرسه علمیه سامن در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر اینکه اولویت اصلی طلاب، کسب علم و توجه به مباحث علمی باشد، گفت: اینکه طلاب پایه‌های یک تا ۶ در کنار مباحث علمی نسبت به امر تبلیغ نیز توجه جدی دارند، از نکات مثبت این مدرسه علمیه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه مراقب باشید از مباحث علمی غافل نشوید، اظهار کرد: در تبلیغ‌ها، طلاب نقش موثری در تبیین اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات دارند که باید در این مدت نسبت به این مهم، توجه شود.

اولویت اصلی طلاب، توجه به مباحث علمی باشد

در شروع این جلسه نیز حجت الاسلام ایلخانی مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) سامن، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.

همچنین حجت الاسلام ارزنده امام جمعه ملایر نیز با تأکید بر اینکه از نزدیک شاهد موفقیت‌ها و تلاش مدیر، کادر و طلاب مدرسه علمیه سامن هستم، خاطرنشان کرد: طلاب این مدرسه علمیه در طول سال به دنبال ارتقا جایگاه علمی، تربیتی و تذهیبی خود هستند و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می‌گیرند.

وی افزود: با وجود تمام سختی‌ها و برخی کمبودها اما هیچ یک از طلاب دلسرد نشده و با تمام توان به دنبال تحقق وظایف طلبگی خود هستند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha