شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خوزستان

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران گفت:امروز سلاحی که باید به دست بگیریم، سلاح قلم است باید با آگاهی و پژوهش به مقابله دشمن برویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، خانم فاطمه کبری متولیان، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران در دومین اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران خوزستان در سال ۱۴۰۲ در اهواز، اظهار داشت: با بیان این که وضعیت پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان وضعیت مطلوبی است، افزود: هنوز تا رسیدن به هدف چشم انداز سال ۱۴۱۴ حوزه های علمیه خواهران کشور که مرجعیت علمی حوزه علمیه خواهران در موضوعات بانوان، خانواده و کودک فاصله داریم که می بایست گام های بلندتر و استوارتری را در مباحث پژوهشی برداریم.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به مجاهدت بی مثال مردم خوزستان در هشت سال جنگ تحمیلی، ادامه داد: امروز سلاحی که باید به دست بگیریم، سلاح قلم است تا بتوانیم در این جنگ شناختی و مجازی که ذهن همه ما را درگیر خود کرده است حضوری مؤثرتر داشته باشیم. اگر باور کنیم ادامه جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی است، می بایست سلاح مناسب به دوش بگیریم و با آگاهی و پژوهش به مقابله دشمن برویم.

وی در جمع مدیران و معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران خوزستان خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران خوزستان در بخش سئو، رتبه اول کشوری را کسب کرده است و استان‌های دیگر برای آموزش، از اساتید این استان بهره مند می شوند.

خانم متولیان با بیان این که راهبری علمی و مرجعیت علمی حوزه علمیه خواهران، الزامات و اقتضائاتی دارد تصریح کرد: بی تردید این مرجعیت علمی، با حرکت توانمند و پرقدرت در مسیر برنامه پنج ساله و چشم انداز ترسیم شده محقق خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران در پایان اظهار داشت: هشتمین همایش کشوری با مجوز ISC، با موضوع ملزومات، سازوکارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان ان شاءالله بزودی در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha