یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جزئیات وداع و تشییع شهیدان آقازاده و کریمی

حوزه/ مراسم وداع و تشییع پیکر شهید علی آقازاده نژاد و شهید سعید کریمی از شهدای قمی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق، در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم وداع با شهید آقازاده و شهید کریمی، امروز دوشنبه بعداز نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

همچنین وداع با شهید سعید کریمی، امروز دوشنبه ساعت ۲۰ هم در بلوار ۱۵ خرداد کوچه ۲۵ مسجد امام حسن مجتبی(س) برگزار می شود.

مراسم تشییع شهدا هم فردا(سه‌شنبه) ساعت ۱۴ عصر از صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به سمت گلزار شهدا برگزار می‌گردد.

گفتنی است، شهید علی آقا زاده نژاد متولد سال ۱۳۵۹ در قم بود و از سال ۱۳۷۹ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد. این شهید والامقام در طول دوران خدمت خود در جبهه‌ های مختلف دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) حضور داشت. دو تن از برادران ایشان عباس و ابوالفضل آقازاده نژاد در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم مطهر حضرت زینب به فیض شهادت نائل شدند.

شهید سعید کریمی متولد تیرماه ۱۳۷۳ در محله دروازه ری قم، عضو هیات خادم الشهدای این محله و از فعالان مسجد ولی عصر (عج) بود که در سال ۱۳۹۱ تحصیلات خود را در دانشگاه امام حسین (ع) آغاز کرد و عضو رسمی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شد.

شهید کریمی جانباز مدافع حرم بود و از زمان جنگ گروهک تروریستی داعش، به سوریه و عراق تردد داشت. شهید کریمی از نیروهای بسیجی حوزه مقاومت ۲ شهید قربانی بود.

انتهای پیام

جزئیات وداع و تشییع شهیدان آقازاده و کریمی در قم اعلام شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha