یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رضا قاسمیان

حوزه/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در دور جدید بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ۶۶ نفر نامزدهای مجلس دوازدهم تأیید صلاحیت شده تا زمینه رقابت بیشتر و پرشور در انتخابات فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،رضا قاسمیان روز دوشنبه در نشست با فرمانداران حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز اظهار کرد: شورای نگهبان با بررسی مجدد صلاحیت کاندیداهای رد صلاحیت شده در مرحله قبل، سعی کرد تا به اعتراضات در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی کرده و صلاحیت ۶۶ نفر را در سطح استان و حوزه‌های انتخابی مختلف تأیید کند.

وی افزود: تاکنون ۲۳۴ نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی در استان تأیید صلاحیت شدند که ۵۲ درصد مجموع کاندیداهای ثبت‌نام شده را شامل می‌شود.

قاسمیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام تلاش هیأت اجرایی انتخابات بر این است تا فضای رقابتی سالم و شایسته‌ای را در ۱۱ اسفند فراهم کند تا همه سلایق سیاسی بتوانند حضور خود را مورد محک قرار داده و زمینه جلب مشارکت بیشتر آحاد جامعه را مهیا کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان نیز ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد که تا ۲ روز آینده تأیید صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان نیز اعلام خواهد شد.

قاسمیان بیان کرد: برای مجریان انتخابات تک تک آرای مردم حق‌الناس است و ما سعی می‌کنیم از آرای مردم با دقت و سلامت کامل صیانت کرده و زمینه جلب اعتماد بیشتر عمومی را فراهم کنیم.

وی به فرمانداران شهرستان‌های شمالی استان توصیه کرد تا با رفتار و برنامه‌ریزی مناسب زمینه جلب مشارکت بیشتر مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند چرا که انتخابات میدان شایسته‌ای برای اثبات حقانیت و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha