یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عبداللهی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان بر تربیت، استفاده و بکارگیری از ظرفیت کارشناسان بومی این استان در اجرا و برگزاری برنامه های بنیاد مهدویت استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری برنامه های بنیاد مهدویت لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با بیان اینکه برای اشاعه و گسترش فرهنگ مهدوی در جامعه باید بیش از پیش تلاش کنیم، افزود: باید شاخصه ها و مؤلفه های فرهنگ مهدوی در جامعه برای مردم بیان و تشریح شود.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه هایی با محوریت مهدویت و ظهور برای همه اقشار جامعه ضروری است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم برنامه های مهدوی باشکوه، با محتوا، منسجم و هدفمند برگزار شود، تا شاهد خروجی اثرگذار و کارآمد این برنامه ها در جامعه باشیم.

مدیر حوزه علمیه لرستان حضور مبلغان امین در مدارس را از طرح های مطلوب و موفق برای اشاعه فرهنگ دینی و مهدوی برشمرد و خاطرنشان کرد: مبلغان در مدارس نشست هایی با محوریت مهدویت و ظهور برای دانش آموزان برگزار می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در پایان با بیان اینکه دانش‌آموختگان مرکز تخصصی مهدویت در ترم آخر نیز ‏مشغول فعالیت هستند، گفت: حدود ۱۵ نفر مبلغ مهدوی در مرکز مهدویت لرستان داریم که امید می‌رود برای اجرای برنامه های بنیاد مهدویت در لرستان از حضور و ظرفیت ارزشمند مبلغان بومی لرستان در اشاعه فرهنگ مهدوی در جامعه بهره بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha