دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
عزتی

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: طرح سه شنبه های مهدوی با هدف اشاعه فرهنگ مهدوی در مدارس در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری بنیاد مهدویت لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: مبلغان طرح امین در مدارس با همکاری مربیان پرورشی با اجرای برنامه های مهدوی در راستای اشاعه فرهنگ مهدویت در بین دانش آموزان رسالت خود را انجام می دهند.

وی با اشاره به ‏فعالیت ۴ هزار و ۵۰۰ باب مدرسه در لرستان، اظهار داشت: هم اکنون طرح سه شنبه های مهدوی با هدف اشاعه فرهنگ مهدویت در اکثر مدارس لرستان به همت مبلغان و مربیان پرورشی در حال برگزاری است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان بر برگزاری کارگاه های مهدویت ویژه توانمندسازی تبلیغی مبلغان و مربیان پرورشی تاکید و خاطرنشان کرد: با برگزاری این کارگاه ها زیر نظر مبلغان مهدوی بهتر می توانیم در راستای اشاعه فرهنگ مهدویت در بین دانش آموزان قدم برداریم.

عزتی در پایان یادآور شد: طرح چهارشنبه‌های امام رضایی و ‏چهارشنبه‌های چادری نیز هم اکنون در برخی مدارس اجرا می شود که با استقبال چشمگیر دانش آموزان روبه‌رو شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha