یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تحقق آرمان مهدوی در جهان هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در لرستان، امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری بنیاد مهدویت لرستان با تبریک اعیاد شعبانیه، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی و دینی بوده، هست و خواهد بود و همه تلاش خود را برای خدمت خالصانه و بی منت به مردم مؤمن، ولایی و انقلابی به کار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دستاوردهای ایران پس از انقلاب در همه حوزه‌ها، چشمگیر و ستودنی است، اظهار داشت: دستاوردها و برکات نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه ها باید برای مردم جامعه تبلیغ، تبیین و تشریح شود.

امام‌ جمعه خرم آباد، ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی مغتنم برای بیان و بازگو کردن دستاوردهای نطام برشمرد و خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باید برای آحاد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه بیان شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی نیز، همه این فراز و نشیب‌ها برای رسیدن به آرمان مهدوی است و همه ما نیز برای رسیدن به آن وظیفه داریم، گفت: تحقق آرمان مهدوی در جهان آرمان اصلی انقلاب اسلامی ایران است.

وی در پایان با بیان اینکه میزبانی لرستان از مسابقات ملی و بین‌المللی ورزشی می‌تواند فرصت مناسبی برای ارائه معارف مهدوی در بین نسل نوجوان و جوان جامعه باشد، خاطرنشان کرد: در سطح هیئت‌های ورزشی استان نیز می‌توانیم آموزش‌های مهدوی و بصیرتی را برای جوانان ورزشکار داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha