سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ب

حوزه / مراسم جشن میلاد حضرت جواد الائمه (ع)همراه با افتتاح «کانون فرهنگی ام العباس» در حسینیه و مسجد ام البنین خیابان کارگر این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مراسم جشن میلاد حضرت جواد الائمه (ع)همراه با افتتاح «کانون فرهنگی ام العباس» با حضور ، روحانیون، روسای ادارhj تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جمعی از مسئولان، خیرین و اقشار مختلف مردم در حسینیه و مسجد ام البنین خیابان کارگر این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام جواد(ع)به خدمات و توجه ویژه امام جماعت مسجد ام البنین این منطقه در گسترش مسائل فرهنگی خصوصا خدمت گزاری بی منت به مردم در قرارگاه جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: انصافا فعالیت های امام جماعت این مسجد در خانه احسان، پایگاه بسیج، قرارگاه جهادی و رفع مشکلات مردم در این منطقه قابل تقدیر می باشد.

حجت الاسلام علیزاده مسئول قرارگاه جهادی و امام جماعت مسجد ام البنین خیابان کارگر کاشان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده اظهار داشت: این مسجد طی یک سال فعالیت در عرصه های فرهنگی اقدام به تاسیس پایگاه مشکات الزهرا خواهران و پایگاه برادران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نموده است.

امام جماعت مسجد ام البنین خیابان کارگر کاشان به آموزش های مداحی ، صوت و حفظ قرآن و سرود در این مسجد اشاره کرد و افزود: شنبه های ام البنینی هرهفته، حدیث کساء و سخنرانی با حضور خواهران ،شب های جمعه دعای کمیل، شب های چهارشنبه دعای توسل،دوشنبه شب ها زیارت عاشورا ، جشن های اعیاد، مراسم شهادت های ائمه و برگزاری مراسممناسبت های انقلاب اسلامی ایران و تلاش برای کسب مقام های ورزشی تیم نهالان کشوری از دیگر برنامه های این مسجد می باشد.

وی به فعال بودن یک قرارگاه جهادی با تحت پوشش قرار دادن ۳۳۷نفر در این مسجداشاره کرد و گفت: تهیه ۱۲ کمک جهیزیه و پرداخت ماهیانه ۷۰ بسته معیشتی به نیازمندان و افراد بی بضاعت از مهمترین اقدامات این قرارگاه می باشد.

اجرای مسابقه قرآنی اهدای جوایز به فعالان خردسال قرآنی،مرثیه سرایی ذاکر و شاعر اهل بیت (ع) کمیل کاشانی، اجرای ویژه برنامه ولایت توسط خادمان آستان مقدس علی بن باقر محمد(ع) قرائت قرآن توسط قاری بین المللی حاج سلمان رزاقی و افتتاح «کانون فرهنگی ام العباس» از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha