یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اعتکاف مساجد

حوزه/ دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم با تشریح برنامه‌های اعتکاف ویژه اعضای نوجوان کادر کانون های مساجد استان از اعتکاف ۵۰۰ نفر از این اعضا در دو مسجد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه, حجت‌الاسلام محمدرضا حیدری، دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم با اشاره به برگزاری دومین مراسم اعتکاف معارفی تشکیلاتی ویژه کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، گفت: برنامه معنوی اعتکاف امسال به صورت ویژه برای کادر نوجوان در رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: در برنامه‌های اعتکاف امسال تمرکز بر دو محور تشکیلات و مباحث معارفی است و همه این امور در جهت هویت بخشی به نوجوانان است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به مساجد در نظر گرفته شده برای دومین اعتکاف معارفی تشکیلاتی کادر نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، افزود: مسجد بقیه الله(عج) شهر قائم از مساجدی است که دارای ظرفیت‌های لازم برای اعتکاف بوده و ما در این مسجد بیش از سیصد نفر برادر را در رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال معتکف خواهیم داشت.

وی همچنین به بخش خواهران اشاره کرد و گفت: مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بلوار فردوسی برای حدود ۲۰۰ معتکف خواهر در رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال در نظر گرفته شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: هدف از برنامه ریزی اعتکاف برای دهه هشتادی‌ها تثبیت و رشد نوجوانان در مسجد و در نهایت تربیت نیروهای متعهد برای آینده کشور است.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم برای افراد شرکت کننده در این اعتکاف معارفی تشکیلاتی برنامه بلندمدت دارد و برای این برنامه‌ها پیوست‌های مختلفی نیز تدارک دیده است.

شایان ذکر است، دومین اعتکاف معارفی تشکیلاتی کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم و با همکاری کانون حضرت خدیجه کبری(س)، برنامه تلویزیونی سمت خدا، کانون های فرهنگی هنری بقیه الله(عج) و شهید آوینی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha