چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: امسال در وضعیت استثنایی قرار داریم دشمنان بر روی دهه فجر و انتخابات حساب ویژه باز کرده‌اند و به حدی برایشان مهم است که به تمام نفوذی‌های خودشان هم گفته‌اند که باید آشکارا به میدان بیایند و هر چه در توان دارند، مردم را از صحنه خارج کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، دومین جلسه ستاد دهه فجر عالیشهر امروز با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه شهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای ستاد دهه فجر عالیشهر و مدیران مدارس آموزش و پرورش شهر در دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه عالیشهر در این جلسه اظهار داشت: برای برپایی این حکومت که مبنا و اساسش بر پایه برقراری عدالت در جامعه است، هزاران نفر شهید شدند و اکنون حفظ و تقویت نظام اسلامی که برابر با اسلام است وظیفه همه ماست، هر کدام از شما مدیریت تعدادی از جوانان و نوجوانان را برعهده دارید و لذا اگر کسی حواسش نباشد و متوجه نباشد که چه نقشی دارد، شدیدترین عذاب‌های الهی شامل حالش می‌شود.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد با تأکید بر اینکه امسال در وضعیت استثنایی قرار داریم، افزود: دشمنان بر روی دهه فجر و انتخابات حساب ویژه باز کرده‌اند و به حدی برایشان مهم است که به تمام نفوذی‌های خودشان هم گفته‌اند که باید آشکارا به میدان بیایند و هر چه در توان دارند، مردم را از صحنه خارج کنند.

امام جمعه عالیشهر به ارائه چند پیشنهاد برای دهه فجر پرداخت و گفت: تزیین کلاس‌ها را باید به دانش آموزان با خلاقیت خودشان واگذار کنید و مسابقه بهترین کلاس را داشته باشید، در دهه مبارک فجر یک جشن عمومی برای همه کلاس‌ها با حضور مسئولین در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام حمیدی نژاد اظهار کرد: آماده سازی ذهنی دانش آموزان برای حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انشا و نقاشی در رابطه با موضوع دهه فجر و برگزاری مسابقات متنوع از جمله مواردی است که می‌توان برای دهه فجر انجام داد.

وی تصریح کرد: بیان دستاوردهای انقلاب و مقایسه بین خدمات جمهوری اسلامی و رژیم سابق توسط دانش آموزان و پخش سرودهای خاطره انگیز انقلابی از دیگر مواردی است که می‌توان برای این ایام طراحی و اجرا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha