دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: با توجه به وقایع چند ماه گذشته و جنایت مستکبران در غزه و حمله تروریستی کرمان امروز شرکت در انتخابات یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ احمد عبداللهی نژاد، مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان در گفت‌وگویی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات، اظهار داشت: با توجه به وقایع چند ماه گذشته و جنایت مستکبران در غزه و حمله تروریستی کرمان، امروز شرکت در انتخابات یک ضرورت است.

وی انتقام ایران از تروریست‌ها را یادآور شد و افزود: آینده روشن است، انتخابات پرشور برگزار می‌شود و همه دنیا انگشت حیرت به دهان خواهند گرفت.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان با اشاره به مقلب القلوب بودن خداوند، تصریح کرد: خداوند همیشه در لحظات آخر به کمک مردم مستضعف خواهد آمد.

وی توطئه‌های دشمنان را یادآور شد و گفت: دشمن همیشه راهکارها و موانعی را ایجاد می‌کند تا به هدف خود برسد و امروز برای عدم حضور متدینین برنامه‌ریزی کرده است.

حجت‌الاسلام عبداللهی نژاد ادامه داد: در تمام ۴۵ سال انقلاب متدینین همیشه در صحنه بوده‌اند و امروز دشمن این قشر مؤمن را نشانه گرفته و با ایجاد شبهات می‌خواهد این افراد را تحت تأثیر قرار دهد.

وی استفاده دشمنان از شبهات دینی را مطرح و خاطرنشان کرد: استفاده از شبهات دینی از زمان فرعون رواج داشته و قرآن به‌صورت صریح به این قصه در آیه ۲۶ سوره غافر اشاره‌کرده و این توطئه جدید نیست.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان تأکید کرد: طلاب خواهر که جمعیت عظیمی در کشور را تشکیل داده‌اند و در کانون خانواده هستند می‌توانند در مقابل این شبهات بایستند و اجازه رواج آن را ندهند.

وی در پایان شرکت مردم در انتخابات را عامل اقتدار کشور دانست و گفت: با شرکت پرشور مردم، رئیس‌جمهور و وزیر خارجه می‌توانند با اقتدار از مواضع انقلاب و نظام که همان مواضع اسلام ناب و در مسیر ظهور امام زمان(عج) است، در جهان دفاع کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha