سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نماز جمع

حوزه/حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت:حضور درانتخابات نقشی فراتر از یک پدیده سیاسی است و انتخابات در انقلاب مردمی ما هم عامل امنیت است هم عامل بقاء و رشد وهم اقتدار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان در مصلی جمعه امام خامنه ای برگزار شد، اظهار داشت: مشارکت پر شور مردم در انتخابات عامل اصلی تامین امنیت ملی است .

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا در خطبه اول به تفسیر آیه ۹۶سوریه مریم پرداخت و برخی از فضائل امیرالمومنین علی را بیان کرد.

امام جمعه شهرستان ضمن تشکر از هیئات مذهبی و ادارات و نهادها برای برگزاری مراسمات میلاد امیرالمومنین علیه السلام و اعتکاف و تسلیت سالروز ارتحال حضرت زینب (س) به نقش حضور مردم در صحنه های مهم از جمله انتخابات گفت:تفاوت اصلی انقلاب ما با سایر انقلابها این است که از اول با مردم شروع کردیم در همه گامها با مردم پیش بردیم و امامین انقلاب عمیقا مردمی بودن انقلاب را باور داشته و مطالبه می کنند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بیان داشتند:مامسئولین نوکر مردم هستیم اعتبار و آبروی ما به این است ما برگردن مردم حق نداریم مردم برما حق دارند.

اسماعیل نیا افزود:در این نگاه حضور در انتخابات نقشی فراتر از یک پدیده سیاسی است و انتخابات در انقلاب مردمی ما هم عامل امنیت است هم عامل بقاء و رشد وهم اقتدار وی تاکید کرد:مردم شریف ما با درک واقعیتها در همه صحنه ها خصوصا انتخابات پیش رو حصور پرشور خواهند داشت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha