شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
لب

حوزه / امام جمعه کاشان با اشاره به حاشیه های ورزش در قطر و با بیان اینکه تیم ایران توفیقات خوبی را در این مسابقات به دست آورد ابراز داشت : ما از ورزش خصوصا ورزش فوتبال که مورد اقبال عمومی است حمایت می کنیم چون باعث شادی مردم و افتخار کشورمان می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه ها ی این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر ضمن تبریک ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع) به بخشی از مبحث حکمت ۴۲ نهج البلاغه اشاره کرد و گفت : حضرت علی (ع) در عیادت از یک بیمار فرمود بیماری اجر ندارد و فقط گناه را پاک می کند.

امام جمعه کاشان با اشاره به اعمال اعتکاف با بیان اینکه برکت و رحمت از آسمان برفرد شرکت کننده در اعتکاف نازل می شود یاد آورشد : توفیق همسر و شغل خوب یکی از برکات فرد نمازگزار در مراسم اعتکاف می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن گرامی داشت ۱۳ رجب گفت : براساس روایات علی با قرآن و علی هم با قرآن است و به هیچ عنوان حضرت علی (ع) و قرآن از هم جدا نمی شوند .لذا کسانی که جنگ جمل، صفین و نهروان را راه انداختند با قرآن جنگیدند .

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به جبهه مقاومت یمن و انتقاد از اینکه امریکایی ها هنوز از دست از حمایت اسرائیل با فرستادن اسلحه بر نداشتند خاطرنشان کرد : در آخرین کمک تسلیحاتی، امریکا۵۰ جنگنده مدرن و ۱۲ بالگرد آپاچی به اسرائیل داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: با پشتیبانی های امریکا و بعضی از کشورهای غربی صهیونیست ها در غزه ۱۷ هزار زن و کودک را به شهادت رساندند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه ۶۰۰ وکیل شواهدی از جنایات جنگی صهیونسیت ها در نسل کشی در غزه را به دادگاه بین المللی لاهه ارائه کرده اند گفت : جنایات اسرائیل در غزه و حمایت های امریکا از این رژیم کودکش باعث شده تا در ایالت های امریکا خصوصا ایالت تگزاس خواستار جدا شدن از دولت مرکزی امریکا شوند

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه در پنج بار حمله امریکا به یمن هیچ گونه خللی در اراده نیرو های انصار الله یمن در حمله به کشتی های اسرائیل بوجود نیامده است گفت: بایدن اذعان کرده که حمله های ما به یمن ارتش این کشور را از عملیات های خودش باز نداشته است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه در ۱۴ ژانویه یمن یکی از ناو جنگی های امریکا را می زند در حالی که پشت جزایر پنهان شده بود گفت : در آخرین حمله یمن به گشتی های تجاری اسرائیل با آمریکا دو ساعت با دو کشتی جنگی حمایت کننده امریکا از این رژیم درگیر بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری کار یمن را تایید کردند یاد آورشد: معظم له فرمود جوان های یمن دارند به منهاج امیرالمومنین (ع) بر علیه ظالم و دفاع از مظلوم عمل می کنند، لذا ما هم با شعار مرگ بر امریکا و مرگ براسرائیل اقدامات یمن عزیز را در قطع شریان اقتصادی اسرائیل تایید می کنیم .

امام جمعه کاشان با اشاره به حاشیه های ورزش در قطر و با بیان اینکه تیم ایران توفیقات خوبی را در این مسابقات به دست آورد ابراز داشت : ما از ورزش خصوصا ورزش فوتبال که مورد اقبال عمومی است حمایت می کنیم چون باعث شادی مردم و افتخار کشورمان می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد : خدا را شاکریم که پرچم ایران در مسابقات قطر مزین به الله والله اکبر بود ولی علیرغم مراقبت هایی که در این ورزشگاه شد زنانی دربین بازیهای هنگ کنگ رقص انجام دادند که شرعا حرام است.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان ما می گوید یک گروه خصوصی بدون مجوز وارد شده و اقدام به رقص نموده اند ولی اگر دولت مجوز داده مقصر است و اگر دولت مجوز نداده و شرکت خصوصی این کار را انجام داده است دارند این کار را بهانه می کنند تا دولت آقای رئیسی را بکوبند ولی اصل ماجرا که یک زن ایرانی را در آن جا نمایش دادند محکوم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن گرامی داشت سالروز رحلت حضرت زینب (س) با بیان اینکه حضرت زینب (س)حقیقتا در گفتار و رفتارش یک سیاست مدار است گفت: حضرت زینب (س) علیرغم داغ های فراوانی که دیده است با گفتار و رفتارش عبیدالله بن زیاد بن معاویه را محاکمه و رسوا کرد .

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha