چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
فرماندار بوشهر

حوزه/ فرماندار بوشهر در مورد برنامه‌های دهه مبارک فجر، گفت: پروژه های شاخصی در شهرستان بوشهر آماده بهره برداری است که چند پروژه به صورت نمادین با حضور استاندار افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست مشترک هیات اجرایی و کارگروه انتخابات شهرستان بوشهر امروز به ریاست فرماندار بوشهر و دیگر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

صالح رحیمی، فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان بوشهر در بحث مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد: همه اعضای کارگروه خصوصا بخشداران، آموزش و پرورش شهرستان نسبت به جلسات با جوانان، بانوان، دبیران و مدیران مدارس، اصناف، بازاریان و اقشار مختلف در حوزه شهرستان بوشهر اقدام کنند تا با آماده سازی بستری مناسب و فضایی سالم و آرام شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

وی افزود: کارگروه نسبت به تکمیل لیست اعضای شعب، تعیین تکلیف رانندگان، پشتیبانی و همچنین فراهم کردن تجهیزات و امکانات مورد نیاز شعب اخذ رای اقدام عاجل کنند.

فرماندار بوشهر همچنین در مورد برنامه های دهه مبارک فجر بیان کرد: پروژه های شاخصی در شهرستان بوشهر آماده بهره برداری است که چند پروژه به صورت نمادین با حضور استاندار افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش حوزه، در این جلسه مسئولین کمیته ها گزارشی از روند اقداماتی که انجام دادند ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha