سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام محسن سالاری

حوزه / حجت‌الاسلام سالاری گفت: دهه فجر باید دهه بصیرت افزایی و جهاد تبیین ما باشد.دولت انقلابی ما با تمام ضعف هایی که در رسانه دارد و باید کارهایش را به مردم معرفی کند، بحمدلله با اقتدار پیش می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن سالاری، امام جمعه شهرستان سیریک امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار کرد: خداوند همیشه برای اهل تقوا راه نجاتی قرار می‌دهد که از گرفتاری ها و بن بست ها رهایی پیدا کنند.

وی افزود: صدایی که توانست قیام امام حسین(ع) را به عالم برساند صدا و ندای حضرت زینب(س) بود و ما هم در این انقلاب نیاز به حماسه زینبی داریم نیاز به جهاد فرهنگی و اجتماعی داریم.

خطیب نماز جمعه سیریک گفت: در انقلاب زینبی که دشمن تمام قد آماده مبارزه ما هم باید آماده مقاومت باشیم، امروز ما نیازمند جهاد تبیین زینبی هستیم.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: دشمن می‌خواست دهه هشتادی های ما را از خط زینب کبری(س) خارج کنند ولی با اعتکاف دهه هشتادی های ما راه خود را پیدا کردند و از برنامه دشمن خارج شدند و در اعتکاف باید مسائل روز گفته شود برای انتخابات خط داد.

وی تصریح کرد: هر یک از این معتکفین باید سرباز مدافع انتخابات شوند که بعد از این اعتکاف مردم و دوستان خود را برای حضور پرشور در انتخابات تشویق کنند.

امام جمعه سیریک با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، تاکید کرد: دهه فجر باید دهه بصیرت افزایی و جهاد تبیین ما باشد.دولت انقلابی ما با تمام ضعف هایی که در رسانه دارد و باید کارهایش را به مردم معرفی کند، بحمدلله با اقتدار پیش می‌رود.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه با خط مقاومت امروز داریم از تحریم ها یک به یک خارج می شویم، گفت: تا زمانی که تروریستی در منطقه است که بخواهد کشور ایران را تهدید کند موشک های حاجی زاده ها آنها را با خاک یکسان می‌کنند.

وی افزود: به کسانی که می‌گویند ما رای نمیدهیم بگویید انتخابات تعطیل نمی‌شود بلکه دیگران برای تو رای خواهند داد و انتخاب خواهند کرد.

امام جمعه سیریک با بیان اینکه ما دولت را دولت مردمی و انقلابی می دانیم و از شخص رئیس جمهور راضی هستیم، گفت: در هفته گذشته، هفته فرهنگی داشتیم که با رقص و تماشای بلوچی چهره قوم غیور بلوچ را بد نشان دادند، بلوچ را باید با غیرتش، حجب و حیایش، با مقاومتش به مردم شناساند، شما به چه دلیلی با ساز و دهل قوم بلوچ را می خواهید بشناسانید شما مگر شورای فرهنگ عمومی ندارید، چرا این برنامه ها را اعلام نمی‌کنند این بار را به تذکر بسنده میکنیم ولی حواسمان جمع است که دیگر چنین مواردی پیش نیاید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha