چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ایجرود گفت: مردم، نقطه کانونی حیات انقلاب اسلامی هستند و مردم، قهرمان و حماسه‌ساز باید بدانند که حضور و مشارکت آنها در عرصه‌های مختلف از جمله در انتخابات، تعیین‌کننده امنیت ملی کشور است و موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه های نمازجمعه ایجرود، با تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات شهادت‌گونه حضرت زینب کبری(س)، گفت: این بزرگ بانوی با بصیرت و اسوه و الگوی شجاعت و یقین و معرفت، امام حسین(ع) دومی بودند در پوشش یک زن که با نقش‌آفرینی‌های خودشان، موجب زنده ماندن قیام جاودانه عاشورا و واقعه خونین کربلا شدند.

وی با تبریک فرا رسیدن سالروز بازگشت رهبر کبیر ایران امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب، گفت: دهه فجر، بهار جهاد تبیین و حقیقتاً انقلاب اسلامی ایران، مظهر پیروزی حق بر باطل است.

امام جمعه ایجرود با اشاره به دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی ایران، ادامه داد: در بین همه آثار، برکات و دستاوردهای انقلاب در حوزه‌ها و سطوح مختلف، تحول انسانی به‌عنوان بزرگ‌ترین امتیاز انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) به شمار می‌رود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان و منافقان بر علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: بزک پهلوی، محور عملیاتی جریان تحریف است. باید مراقب باشیم و به‌صورت مستمر دستاوردهای این انقلاب فاطمی را برای نسل‌های جدید بازگو نماییم و اجازه ندهیم که آن دوره تیره و تار پهلوی با آن همه خفت و خفقان، به‌عنوان مقطع بالندگی کشور معرفی شود.

امام جمعه ایجرود گفت: دشمنان باید بدانند که این انقلاب اسلامی و الهی، ان‌شاءالله با ایمان، ایثار و یاری مؤمنان تا اتصال به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) ماندگار خواهد بود.

خطیب جمعه ایجرود ضمن برشمردن ویژگی‌های اصلی رمز و راز پیروزی همیشگی حزب‌الله، گفت: ولایت‌پذیری کامل، معادباوری، حیات توحیدی و تولی و تبری، همان چهار ویژگی اصلی هستند که حزب‌الله را به پیروزی و ظفرمندی می‌رسانند، حزب‌الله دارای نژاد و زبان و منطقه خاص نیست، همه مؤمنانی که مقاوم و استوار هستند، جزو حزب‌الله محسوب می‌ شوند.

حجت‌الاسلام زرینه با اشاره به بیانات ارزشمند امام خامنه‌ای در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور، تصریح کرد: نماز جمعه، جای موعظه است؛ هم موعظه اخلاقی، هم سیاسی و اجتماعی، بنابراین همه اخبار مربوط به کشور، دنیای اسلام و سایر ملل باید در نماز جمعه بیان شود.

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه مردم، نقطه کانونی حیات انقلاب اسلامی هستند، افزود: مردم عزیز، قهرمان و حماسه‌ساز باید بدانند که حضور و مشارکت آنها در عرصه‌های مختلف از جمله در انتخابات، تعیین‌کننده امنیت ملی کشور است و موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به برخی از اتفاقات بین‌المللی و منطقه‌ای، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود عملیات طوفان الاقصی به کاهش نفوذ رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در منطقه منجر شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha