چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نماز جمعه مشگین شهر

حوزه/ امام جمعه مشگین شهر گفت: حضور مردم در تمامی صحنه‌ها سبب شده توطئه دشمنان خنثی شود و سایه جنگ برای همیشه از فضای کشور برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه مشگین شهر با تأکید بر اینکه حضور مردم در تمامی صحنه‌ها توطئه دشمنان را خنثی می‌کند، اظهار داشت: حضور مردم در تمامی صحنه‌ها سبب شده توطئه دشمنان خنثی شود و سایه جنگ برای همیشه از فضای کشور برداشته شود.

وی اصل مشارکت در انتخابات و ضریب بالای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را ضامن تأمین امنیت کشور دانست و خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر اینکه یک تکلیف و حق اجتماعی است، مشارکت بالای مردم انقلاب را نیز بیمه خواهد کرد.

حجت الاسلام باوقار گفت: دشمن می‌خواهد مردم را از نظام جمهوری اسلامی دور کند، اما تمام این توطئه‌ها محکوم به شکست است چرا که این بار نیز مردم در روز انتخابات با خلق حماسه جدید دنیا را به حیرت وا می‌دارد.

وی به مقاومت مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: ۱۱۰ روز از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد و در این ۱۱۰ روز دنیا دید چگونه این عملیات معادلات و محاسبات غرب را برهم زده است.

امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه ایران مقتدر محور مقاومت را جهانی کرد، تصریح کرد: طرح سه مرحله‌ای آتش بس برای آزادی اسرای صهیونیستی مطرح شد، اما آتش بس موقت کار ساز نیست و رژیم غاصب اعلام می‌کند از غزه عقب نشینی نمی‌کند.

وی فرارسیدن شهادت حضرت زینب کبری (س) را تسلیت گفت و یادآور شد: این بانوی بزرگوار اسلام مظهر شجاعت، بندگی و ایثار و شهادت بود که بانوان جامعه ما باید ایشان را الگوی خود قرار دهند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha