سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شمسی فر

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد با بیان این که شرکت در انتخابات وظیفه سیاسی و اجتماعی است، گفت: وظیفه همه ما شرکت در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر شهرستان با اشاره به ایام اعتکاف، بیان داشت: اعتکاف مراسمی معنوی، سنتی حسنه و نیکو است و شرکت در این مراسم معنوی موجب پاکی و نورانی شدن دل می‌شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن وفات حضرت زینب کبری (س)، اظهار داشت: حضرت زینب کبری(س) تبیینگر حادثه عاشورا بودند و آن بانوی بزرگوار و امام سجاد(ع) ابعاد حادثه عاشورا را به جهانیان مخابره کردند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز بازگشت امام خمینی(ره) بعد از ۱۵ سال تبعید، به وطن خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با ایمان، اخلاص و پشتوانه مردمی مومن و آزاده نعمت انقلاب اسلامی را برای مردم به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام شمسی فر با اشاره اینکه شرکت در انتخابات وظیفه سیاسی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما شرکت در انتخابات است چرا که شرکت در انتخابات نشانه رشد و بصیرت سیاسی است.

وی گفت: مهم‌ترین مسئله سیاسی هر کشوری مسئله انتخابات و حضور گسترده مردم در انتخابات است.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات تکلیفی شرعی و عقلی است، گفت: حضور ما در انتخابات تضمین‌کننده امنیت بیش از پیش ایران اسلامی است.

حجت الاسلام شمسی فر در پایان با بیان اینکه انتخابات باشکوه و گسترده موجب تحکیم پایه های نظام و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد، افزود: مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی امسال نیز با حضور گسترده و پرشور خود در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخارات نظام جمهوری اسلامی خواهند افزود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha