شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
.

حوزه/ حجت الاسلام محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان نظرآباد گفت: انقلاب اسلامی ایران نماد روشن پیروزی حق بر باطل است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان نظرآباد به‌ امامت حجت‌الاسلام‌ محمدی در مصلای بزرگ امام‌خمینی (ره) با حضور باشکوه مردم انقلابی و ولایی برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به تصویرسازی دروغین از دوران ننگین پهلوی، خاطرنشان کرد: تصویرسازی دروغین از واقعیت‌های دوران سیاه پهلوی در ذهن نسل جوان که خفقان و شرایط سخت آن دوران را از نزدیک لمس نکرده یکی از اصلی‌ترین کارهای بزک‌ کنندگان پهلوی است.

وی افزود: از جمله‌ی خصوصیات مهم رژیم طاغوت بی‌اعتنایی به مردم بود اما امروز رهبر عزیزمان می فرماید: «ما مسئولان نوکر و خدمتگزار مردم هستیم، اعتبار و آبروی ما به این است. اسلام این را برای ما معین کرده است و ما حقی به گردن مردم نداریم؛ مردم به گردن ما حق دارند».

امام جمعه نظرآباد ادامه داد: آیا می‌توان درصد پیشرفت ایران از زمانی که حق تعویض روغن یک هواپیما را نداشت تا زمانی که توانست موشک ‌هایپرسونیک را بسازد، تخمین زد؟

وی با اشاره به تحقق کلمه ما می توانیم، تصریح کرد: ماهواره ثریا متعلق به سازمان فضائی ایران توسط ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ نیروی هوافضای سپاه به فضا پرتاب شد این معنای «ما می توانیم» است.

حجت الاسلام محمدی در ادامه با اشاره به اقدامات بی‌اثر دشمنان انقلاب، گفت: امروزه ترور جسم‌ ها یکسوی ماجراست و باید ترور ذهن‌ها را نیز مورد توجه قرار داد. آیا می‌توان منکر این شد که به طور شبانه‌روز ترکش و ساچمه بمب‌های رسانه‌ای دشمن ذهن و روح نوجوانان و جوانان ما را هدف می‌گیرد؟

وی به بحث مهم انتخابات اشاره کرد و بیان داشت باتوجه به اینکه در دوره فعلی انتخابات، اقدامات خوبی از سوی نظام برای معرفی نامزدها صورت گرفته است، اما زمان حدود یک هفته ای تبلیغات کم است که امیدوارم این قانون در مجلس بعدی اصلاح شود.

امام جمعه نظرآباد گفت: از اقدام انقلابی و ارزشمند فرماندار نظرآباد در برخورد قاطع با مدیر یکی از ادارات به دلیل عدم رعایت ضوابط و بی‌توجهی به قانون و شاخص‌های عفاف و حجاب صمیمانه تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha