شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
افول آمریکا و غرب

حوزه/ معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در نظم نوین جهانی شاهد افول قدرت آمریکا و غرب هستیم؛ این افول در اتفاقات اخیر غزه، یمن و خاورمیانه به وضوح دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، محسن پناهیان، معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: در نظم نوین جهانی شاهد افول قدرت آمریکا و غرب هستیم. این افول در اتفاقات اخیر غزه، یمن و خاورمیانه به وضوح دیده می شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریکا در برابر گروه های مردمی و شبه نظامی در فلسطین و یمن ناتوان و عاجز مانده است، این نشان می دهد که آمریکا و سردمداران غرب در سراشیبی نابودی قرار گرفته اند.

پناهیان با بیان اینکه کشور ایران در این شرایط خاص جایگاه ویژه ای یافته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و بین المللی نقش اساسی خود را به شایستگی انجام می دهد.

وی ورود ایران به مجموعه جهانی شانگهای و بریکس را یادآور شد و گفت: این نشان دهنده توانمندی اقتصادی، فروش نفت و تعاملات تجاری رو به رشد ایران است.

پناهیان همچنین احیای ۶ هزار واحد تولیدی، کاهش نقدینگی کشور از ۴۲ درصد به ۲۷ درصد و رشد اقتصادی رو به جلو را از دیگر شاخصه های ممتاز جمهوری اسلامی ایران در مسیر رشد و تعالی دانست.

وی با اشاره به حساسیت انتخابات ۱۱ اسفند و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای، گفت: این رویه قطعاً دشمن را در تغییر سیاست های خود مجاب خواهد کرد.

پناهیان افزود: در حوادث سال گذشته دشمن دل به اغتشاشات بست تا از این فضا به نفع خود استفاده کند اما با حضور مردم بساط فتنه گری ها برچیده شد.

وی حفظ وحدت ملی و انسجام داخلی را تاثیرگذار در سیاست های دشمنان و تصمیم گیری های آنها عنوان کرد و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۱ اسفند قدرت ملی ایران را دوچندان خواهد کرد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha