دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خوزستان

حوزه/ خانم متولیان، معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، خانم متولیان، معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کرد.

خانم فاطمه کبری متولیان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، گفت: کسب رتبه ۱ کشوری در عرصه تولید محتوا در فضای مجازی، وجود اساتید توانمند در این عرصه جهت همکاری در کل کشور، برگزاری کرسی‌های علمی ترویجی و آزاد اندیشی، اخذ مجوزIsc همایش ملی، خلاصه ای از فعالیت‌های فاخر معاونت پژوهش استان خوزستان است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ضمن خیر مقدم به مهمانان و قدردانی از اقدامات مناسب حوزه های علمیه خواهران، حمایت بیش از پیش از برنامه‌های پژوهشی خواهران طلبه خوزستان را خواستار شد و برای برنامه ریزی و تلاش به منظور تربیت پژوهشگر تراز اعلام آمادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در پایان این دیدار با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات و اهمیت حضور حداکثری آحاد مردم، از بانوان طلبه برای تبلیغ چهره به چهره برای این منظور دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha