یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/دیدار سردار سرتیپ احمد رضا رادان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه استان کردستان به واسطه خاطرات زیادی که از مردم و رزمندگان، جانبازان و همرزمانم دارم یادآور ۲ دهه خاطره است، گفت: قدرشناسی و محبت مردم کردستان در طول انقلاب مثال‌زدنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار سردار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه از نزدیک شاهد مجاهدت حافظان امنیت در استان هستیم، اظهار داشت: نیروی انتظامی با جان و دل، در راه امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند و در این راه شهید تقدیم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شورای تأمین در استان در سال گذشته و امسال خوب درخشید و پلیس نیز زحمات زیادی متحمل شد و با افتخار در میدان بود.

وی مدیریت انتظامی استان کردستان را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: در سایه مجاهدت نیروهای انتظامی و امنیتی، امنیت کامل در استان حاکم و این مهم مایه سربلندی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی وجود پلیس را امنیت‌ساز دانست و خاطرنشان کرد: شاهد ایثار کارکنان انتظامی در ماموریت‌های گوناگون در طول سال هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: در اربعین نیز همچون گذشته پلیس استان کردستان در راه آسایش و امنیت زائران شبانه‌روز پای کار بود که ما قدردان این زحمات هستیم.

سردار احمدرضا رادان نیز با بیان اینکه استان کردستان به واسطه خاطرات زیادی که از مردم و رزمندگان، جانبازان و همرزمانم دارم یادآور ۲ دهه خاطره است، گفت: در دیداری که محضر رهبر معظم انقلاب شرفیاب شدم، با ارائه برنامه‌ تدوین شده مقرر شد نهضت خانه سازمانی برای کارکنان انتظامی کشور به تعداد ۱۰۰ هزار واحد مسکن ظرف ۲ تا ۳ سال اجرایی شود.

سردار رادان عنوان کرد: در این راستا استان کردستان نیز از جمله استان‌هایی است که در این برنامه ویژه در نظر گرفته شده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی یادآور شد: ارزیابی‌ که از عملکرد انتظامی و مرزبانی استان در حیطه‌های مختلف از جمله حوزه اجتماعی، پیشگیری و ماموریت‌های محوله صورت گرفته، خوب و رضایت‌بخش بوده که این نشان از مدیریت مطلوب فرمانده انتظامی و مرزبانی در این استان دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دعای حضرت امام(ره) در حق دستگاه انتظامی مستجاب شده و دفتر و کتاب شهادت برای مشتاقان در انتظامی کشور باز است و همکارانمان با جان و دل امنیت مردم را تامین می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اظهار کرد: در حادثه تروریستی کرمان، یکی از افسران‌مان بعد از زخمی شدن که وضعیت مناسبی نداشت با رضایت خانواده اعضای بدنش به بیماران اهدا شد، یعنی در واقع جانش را برای امنیت مردم داد و اعضای بدنش را هم برای ادامه حیات بیماران هدیه کرد.

سردار رادان ابراز کرد: خدا را شاکریم که در انتظامی نیروهایی با چنین روحیاتی داریم و انتظار می‌رود ما را در رسیدن به اهداف با دعای خیر همراهی کنید تا عاقبتمان ختم به شهادت شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: قدرشناسی و محبت مردم کردستان در طول انقلاب مثال‌زدنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha