دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: هرچقدر در انتخابات مشارکت بیشتری داشته باشید امنیت و قدرت کشور افزایش پیدا می‌کند و دشمن جرأت دخالت پیدا نمی‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در رابطه با لزوم شرکت در انتخابات عنوان کرد: نقل شده است پس از اینکه میرزا شیرازی فتوای تاریخی تحریم تنباکو را صادر کرد و از تاثیر آن در کشور مطلع شد گریه کرد. از ایشان پرسیدند چرا گریه می کنید وقتی که با یک فتوای یک سطری پیروز شدید؟ میرزای شیرازی پاسخ می‌دهد گریه و ناراحتی من به این دلیل است که دشمنان ما را شناخت؛ ما تاکنون در تقیه بودیم و همه آرام زندگی می‌کردند وقتی شناخته شدیم نمی‌توانیم از وظایف مان کوتاه بیاییم.

وی خطاب به مردم گفت: شما در سال ۱۳۵۷ آمدید و میدان داری کردید و نگاه خودتان به جهان، انسان و دین را تبیین کردید و دشمن فهمیده است شما چه می‌گویید. انتهای این فکر آن است که جهانگیر شود و امام زمان (عج) ظهور کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: دشمن کوتاه نخواهد آمد به همین خاطر یا به یک عرصه جنگ میدانی خواهیم رفت یا باید مشارکت را به گونه‌ای شود که دشمن جرئت جنگ با ما را نداشته باشد و باید یکی از این دو راه انتخاب شود و جز این راهی نیست.

وی با تاکید بر اینکه همه تحلیل های ارایه شده جز این دو راه نیست، اظهار کرد: دشمن با ما چالش ایجاد می‌کند و هرچقدر مشارکت در انتخابات بیشتر باشد احتمال ناامن کردن ایران توسط دشمن کمتر است و باید این را باور کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین دژکام با اشاره به سخن یکی از شهدا دفاع مقدس مبنی بر اینکه هرچقدر در آموزش عرق بیشتری بریزید در میدان خون کمتری ریخته می‌شود، بیان کرد: هرچقدر در انتخابات مشارکت بیشتری داشته باشید امنیت و قدرت کشور افزایش پیدا می‌کند و دشمن جرأت دخالت پیدا نمی‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha