یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی استان آذربایجان شرقی در مسابقات هانگژو با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی آذربایجان شرقی در مسابقات هانگژو با حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا، ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین استانی شامگاه سه شنبه در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم ضمن تبریک کسب مقام اول اداره کل ورزش و جوانان استان در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان افزود: این برتر بودن اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان را به خودمان به استانمان، ورزشکارانمان تبریک می‌گوئیم و این تبریک تنها به مدیرکل ورزش و جوانان استان بر نمی‌گردد بلکه تک تک ورزشکاران و دست اندر کاران دخیل در این امر را شامل می‌شود، این موفقیت را مخصوصاً به ورزشکاران عزیز جانباز و برادران و خواهرانی که تشریف دارند تشکر می‌کنم و امیدوارم در تمامی عرصه‌ها از قبیل هنری، فرهنگی، اقتصادی، صنعتی اینگونه موفق باشند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم تصریح کرد: حضرت علی (ع) می‌فرماید: شجاع‌ترین مردم آن کسی است که به هواخواه نفسانی خود غلبه کند و امیدوارم که در این قاب هم ورزشکاران و ورزش دوستان ما پیشگام باشند بعضی از ورزش‌ها است که اصلاً اگر یاد خدا در آنها نباشد به خود ورزشکار نمی چسبد.

امام جمعه تبریز گفت: خداوند متعال را شاکریم به داشتن چنین رهبر دوراندیش و فرزانه که همه را دور هم جمع کردند و نمومه اش همین ورزش زورخانه ای که ورزشکاران قهرمان را دور هم جمع کرده بودند.

وی یادآور شد: یاد و خاطره استاندار فقید را گرامی می‌داریم و برای استاندار جوان و با نشاط که شبانه روز تلاش می‌کنند آرزوی موفقیت داریم.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم که آقای حبیب ستوده نژاد از حادثه سقوط بالگرد وزیر ورزش سابق جان سالم بدر برد، چرا که خدا وی را دوباره به ما داد و از این جهت از درگاه الهی سپاسگزاریم و برای چنین مدیرکل پرتلاش، زحمت کش و مقبول در بین مردم آرزوی موفقیت داریم.

در پایان این مراسم از مدال آوران استان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو با اهدا هدایای ارسالی از دفتر مقام معظم رهبری تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha