دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله مقتدایی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: شرکت در انتخابات سبب تقویت نظام می‌شود و تقویت نظام واجب است، بنابراین شرکت در انتخابات واجب و لازم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله مقتدایی در دیدار اعضای مجمع هماهنگی پیروان امام(ره) و رهبری استان قم با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی ابراز داشت: عمل خلاف انسانیت رژیم صهیونیستی در نسل کشی و کشتن کودکان، بانوان و بیماران را محکوم کرده و با تمام وجود اظهار تأسف و تأثر می‌نماییم.

وی در ادامه موضوع انتخابات را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: از اوائل انقلاب تاکنون انتخابات‌های مهمی داشته‌ایم و همه هم از درجه‌ای از اهمیت برخوردار بوده‌اند و مردم نیز در آن‌ها شرکت حداکثری داشته‌اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: دو انتخابات در پیش داریم که هر دو مهم است. یکی مجلس شورای اسلامی که از ارکان نظام جمهوری اسلامی است و دیگری مجلس خبرگان که شأن بالایی دارد و تعیین رهبر به عهده آنان است.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم خداوند، رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی را کمک کند تا ایشان پرچم این انقلاب را به دست حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه بدهند.

قائم مقام رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: انتخابات پیش رو با انتخابات دوره‌های قبل متفاوت است، چرا که زمان حساسی است و انقلاب در معرض اتهام و خطر قرار گرفته است. بنابراین وظیفه مهمی در پیش داریم.

وی افزود: دشمنان سرسختی داریم که می‌خواهند این نظام را سرنگون سازند. بنابراین شرکت در این انتخابات یک تکلیف و وظیفه شرعی و الهی است که بر عهده ملت ایران قرار دارد و إن شاءالله شاهد یک انتخابات با ارزش که سبب تقویت و تحکیم نظام شود خواهیم بود.

آیت الله مقتدایی، جمهوری اسلامی ایران را تأثیرگذار در سراسر جهان عنوان کرد و ابراز داشت: اهمیت این انتخابات به اندازه اهمیت خود نظام است، چرا که شرکت در انتخابات سبب تقویت نظام می‌شود و تقویت نظام واجب است، بنابراین شرکت در انتخابات واجب و لازم است.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی، دبیرکل مجمع هماهنگی پیروان امام(ره) و رهبری استان قم، گزارشی از عرصه فعالیت‌های این مجمع ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha