شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کمیته امداد

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از برگزاری آئین تجلیل از ۳ هزار خانوار خودکفا شده با شعار بلندای همت در ۱۷ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر، گفت: آئین تجلیل از ۳ هزار خانوار خودکفا شده با شعار بلندای همت در ۱۷ بهمن ماه و همزمان با ایام الله دهه فجر برگزاری می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: این همایش همراه با مراسم تکریم از یاوران اشتغال، کارآفرینان، مجریان طرح های اشتغال و نخبگان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ در مصلی جمعه بوشهر برگزار خواهد شد.

روشن خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاه دستاوردهای مددجویان خودکفا شده تحت حمایت در حاشیه این مراسم برپا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار فرصت شغلی با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان انجام شده، که برای ایجاد این میزان فرصت شغلی، بخشی به صورت اعطای تسهیلات اشتغال و خودکفائی، بخشی توسط مراکز کاریابی و بخشی دیگر با گذراندن دوره های آموزش شغلی انجام شده است.

روشن اشتغال پایدار و درآمد با ثبات برای مددجویان را بسیار مؤثر، محوری عنوان کرد و گفت: یکی از برکات این جشن، معرفی الگوهای موفق، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارآفرینان موفق و نخبه استان خواهد بود.

وی از مجموعه استانداری، مدیران عامل بانک ها و سایر دستگاه های مرتبط، به عنوان یاوران اشتغال در طرح های کمیته امداد نام برد که در تحقق برنامه اشتغال این استان نقش بسزایی داشته اند.

روشن در پایان اظهار کرد: معرفی کمیته امداد به عنوان یک مجموعه کارآفرین و اشتغال زا از اهداف این رویداد مهم خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha