یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: یک تحول و انقلاب در کشور ما ایجاد شد و این انقلاب آغازگر یک تحول در تمام کره زمین بود، سطح درک و فهم و شعور مردم کشورمان آنقدر بالا است که توانستند کاری انجام بدهند و کره زمین را متحول کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همزمان با سراسر کشور، مراسم با شکوه زنگ انقلاب امروز در دبیرستان دخترانه عفاف عالیشهر با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه شهر، مسئولین اداری، نظامی و فرهنگی، دانش آموزان و مدیران مدارس شهر برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در این مراسم اظهار داشت: یک تحول و انقلاب در کشور ما ایجاد شد و این انقلاب آغازگر یک تحول در تمام کره زمین بود، سطح درک و فهم و شعور مردم کشورمان آنقدر بالا است که توانستند کاری انجام دهند و کره زمین را متحول کنند.

وی بیان کرد: این انقلاب با عظمت و تشکیل حکومت اسلامی از زمان حضرت آدم تا امروز سابقه نداشته و توانسته ماموریت ۱۲۴ هزار پیامبر و ۱۲ امام که تشکیل حکومت الله بود را انجام دهد، لذا طبیعی است که ظالمین و مستکبران عالم بخواهند آن را از بین ببرند چراکه زندگی نحس آنها به خطر افتاده است.

حجت الاسلام حمیدی نژاد یادآور شد: ماندن آمریکا و ایران با هم جور در نمی‌آید، آمریکا که ذات وجودی و تفکرش بر این پایه است که باید همه دنیا نوکر من باشند و هر چه ثروت و قدرت در عالم متعلق به من است، اما در مقابل ذات جمهوری اسلامی بر این اساس است که هر انسانی در کره زمین حق حیات دارد و هیج کس حق ندارد ثروت و ناموس و مملکت کسی را به غارت ببرد، بخاطر همین دشمنان و مستکبران با ایران، دشمن هستند.

امام جمعه عالیشهر در خصوص انتخابات پیش رو نیز اظهار کرد: هر نفر که در ایران زندگی می‌کند، اگر به عقلش رجوع کند پی خواهد برد که کشورش باید امنیت و قدرت داشته باشد تا بتواند مشکلات را برطرف سازد که این امر با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha