یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پورذهبی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: انقلاب ما انفجار نور بود و این جمله بدین معناست که این انقلاب یک انقلاب عادی نیست، بلکه انقلابی است که در سایه معنویت و اخلاق و مبارزه با ظلم و فساد شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم نمادین زنگ انقلاب امروز در مدرسه دخترانه «نامدار مرادی» شهر سنندج با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار کردستان و دیگر مسئولان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز دانش آموزان باید بدانند در فردای این انقلاب نقش حساس و کلیدی خواهند داشت و در حوزه‌های مختلفی همانند حوزه فناوری، علمی و اقتصادی کشور را مدیریت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: انقلاب ما انفجار نور بود و این جمله بدین معناست که این انقلاب یک انقلاب عادی نیست، بلکه انقلابی است که در سایه معنویت و اخلاق و مبارزه با ظلم و فساد شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: عشق به وطن و حفظ ارزش‌های این نظام باید نصب العین همه ما باشد و اجازه ندهیم دشمنان و خائنین به این کشور، چشم طمع داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha