دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیین اهدای 1000 دستگاه یخچال به نیازمندان مناطق محروم و کم برخوردار خوزستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه از بدو اسلام و در نظام مقدس اسلامی، توجه ویژه ای به قشر محروم جامعه وجود دارد، گفت: در ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی اولویت اول نیز این قشر بوده و در عمل نیز ثابت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیین اهدای ۱۰۰۰ دستگاه یخچال به نیازمندان مناطق محروم و کم‌برخوردار خوزستان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ایام شهادت امام کاظم(ع) و رحلت جانسوز حضرت ابوطالب(ع) را تسلیت گفت و با بیان اینکه از بدو اسلام و در نظام مقدس اسلامی، توجه ویژه ای به قشر محروم جامعه وجود دارد، گفت: در ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی اولویت اول نیز این قشر بوده و در عمل نیز ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: تمام دستگاه های حاکمیتی رسالت اول خود را "خدمت به نیازمندان و کم برخورداران جامعه" می دانند و بایستی برای قشر محروم جامعه توانمندسازی صورت گیرد که به جایی برسند تا خودشان بتوانند بر روی پای خود بایستند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه یکی از دستگاه هایی که در تمام این سالیان پر تلاش بوده کمیته امداد امام خمینی(ره) است، افزود: در تمام سالیان اخیر هر کجا که نیاز بوده، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان حضور داشته است و امروز نیز تعداد ۱۰۰۰ یخچال توسط این مجموعه اهدا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: در مدت زمان اخیر بالغ بر ۱۱ هزار دستگاه لوازم خانگی و کالاهای موردنیاز مردم توسط کمیته امداد و سپاه استان خوزستان بین اقشار مختلف اهدا شد و در کنار آنها نیز بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز به اقشار مختلف جامعه توجه داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha