شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یادواره شهدای خلخال

حوزه/سردار محمدی اصل گفت: با وجود دروغ پردازی دشمن، جوانان میهن اسلامی بر تمام مسائل سیاسی اشراف داشته و تحت تاثیر فتنه‌های دشمن قرار نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مراسم یادواره شهدای خلخال، با تأکید بر سه رکن مهم مشارکت بالا، رقابت سالم و امنیت کافی برای برگزاری یک انتخابات مطلوب، اظهار داشت؛ از مردم استان اردبیل می‌خواهیم تا با حضور حداکثری خود در انتخابات سال جاری، حماسه جدیدی در دفتر افتخارات مردم استان ثبت کنند.

وی با اشاره به تغییر نوع جنگ دشمن از سال ۱۳۸۷، گفت: دشمن جنگ نظامی را به جنگ شناختی تبدیل کرده و به دنبال ساختارشکنی در جوامع از طریق جنگ شناختی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل، فضای مجازی را ابزاری در دست دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود عنوان کرد و افزود: در حالی که در گذشته دشمن در خارج از کشور فتنه انگیزی می‌کرد، امروز به راحتی از طریق فضای مجازی در قلب خانواده‌های ایرانی نفوذ می‌کند.

سردار محمدی اصل، با بیان اینکه جوانان امروز به مانند جوانان دوران دفاع مقدس با بصیرت هستند، گفت: با وجود دروغ پردازی دشمن، جوانان میهن اسلامی بر تمام مسائل سیاسی اشراف داشته و تحت تاثیر فتنه‌های دشمن قرار نمی‌گیرند.

این مراسم که به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر در مسجد علی بن ابی طالب(ع) شهر خلخال برگزار شد، با برنامه‌های متنوعی از جمله قرائت اشعار مذهبی، مداحی و آیین عزاداری همراه بود و شرکت کنندگان یاد و خاطره شهدای این منطقه از خلخال را گرامی داشتند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha