دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پای صندوق های رای در اسفندماه نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بندر دیر شامگاه روز گذشته در دیدار با جمعی از پاسداران بازنشسته و پیشکسوتان جبهه و جنگ با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در زمانه ای به پیروزی رسید که دشمنان سال ها تبلیغ کرده بودند که دین افیون توده ها و عامل پسرفت جوامع است.

وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) با تکیه بر دین و معنویت و ایمان این انقلاب بزرگ اسلامی را به پیروزی رساند، افزود: انقلاب اسلامی تمامی معادلات و محاسبات تحلیلگران و محاسبه گران جهانی را به هم زد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: انقلاب اسلامی تمامی منافع دشمنان را به خطر انداخت و آنها نیز از ابتدای انقلاب تاکنون از راه های مختلف مانند کودتا، تحریم، جنگ رسانه ای و ... در صدد ضربه زدن به این انقلاب برآمدند.

وی ادامه داد: ایمان و معنویت، حضور فعال مردم در صحنه و رهبری های داهیانه امام این انقلاب را به ثمر رساند و امروز نیز برای تداوم انقلاب اسلامی باید اطاعت از رهبری و حضور در صحنه و وحدت ملی را حفظ کنیم.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه باید دشمن و نقشه هایش را بشناسیم، عنوان کرد: انقلاب ما از اول مردمی بود و امام با تکیه بر مردم انقلاب را به پیروزی رساند و امروز دشمن از روش های مختلف بدنبال ایجاد ناامیدی و تضعیف ایمان مردم و کم رنگ شدن حضور آنها در انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد اساسی دشمن بازداشتن مردم از حضور در صحنه است، ابراز کرد: برای مقابله با برنامه های دشمن باید با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی جهاد تبیین انجام دهیم.

حجت الاسلام حسینی گفت: بمباران شبانه روزی دشمن در فضای مجازی باعث شده که عده ای از مردم دستاوردهای نظام اسلامی را نبینند یا بی خبر باشند، در حالی که نقاط ضعف ها و قوت های نظام اسلامی باید کنار هم دیده شود.

وی با تاکید بر حضور افراد و خانواده هایشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه، افزود: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه دشمن را مجبور به عقب نشینی می‌کند.

حجت الاسلام حسینی، عزت و اقتدار نظام اسلامی را از دستاورهای انقلاب دانست و عنوان کرد: قبل از انقلاب، آمریکایی ها بر سرنوشت ما حاکم بودند اما امروز ملت ایران دارای عزت و استقلال است اگرچه ضعف ها و مشکلاتی هم داریم اما باید دستاوردهای بزرگ انقلاب را تبیین و تبلیغ کنیم و در جلسات خانگی بین خانواده های خودمان و در جامعه با صبر و حوصله مسائل را تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه امروز با جبهه خطرناک تری از سوی دشمن نسبت به دوران دفاع مقدس مواجه هستیم، افزود: دشمن بدنبال جدا کردن مردم از نظام اسلامی و تهی کردن نظام است و غائله هایی مانند فتنه ۸۸ و فتنه سال گذشته در همین راستا بود.

امام جمعه دیّر بیان داشت: روزی مردم با حضور در راهپیمایی ۹ دی از نظام اسلامی حمایت کردند و امروز هم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پای صندوق های رای در اسفندماه نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

وی با اشاره به جنگ غزه، ابراز کرد: بعد از گذشت ۴ ماه از عملیات طوفان الاقصی با وجود همه جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکایی ها و غربی ها اما رژیم صهیونیستی به اهداف شوم خود نرسیده است و پیروزی نهایی از ِآن مقاومت است

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha