سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار مدیر کل اوقاف استان زنجان

حوزه/ یکی از راه‌های جبران نعمت بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی، حضور پرشور در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در طرح چهره به چهره مدیران دستگاه های اجرائی با مردم در مسجد المهدی زنجان اظهار کرد: نظام ما حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر است و انتظار می رود که به خاطر وصایای شهدای عزیز هم که شده از این نظام مقدس محافظت کنیم.

وی افزود: یکی از راه‌های جبران نعمت بزرگی که به خاطر پیروزی انقلاب اسلامی نصیب ما شده حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خودمان است که این اقدام هم ضامن اقتدار کشور در عرصه های مختلف و هم ضامن امنیت ملت عزیز ایران خواهد شد.

حجت الاسلام کرمی نقش بی بدیل مردم در انتخابات را حیاتی دانست و بیان داشت: ملت ایران همواره قدردان بوده اند و با اشاره رهبری معظم انقلاب در همه عرصه‌ها حاضر بوده‌ و این بار هم با شور و نشاط در پای صندوق های رای دین خود را به نظام اسلامی ادا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است گله‌مندی‌هایی هم از عملکرد مسئولین نظام وجود داشته باشد اما خانه ای که غبار گرفته را خراب نمی کنند بلکه آن را تمیز می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان این که مردم و مسئولان وظیفه داریم به واسطه نعمات بیشمار نظام از دستاوردهای آن حفاظت کنیم و هم به نحو موثری این نعمت را جبران کنیم، گفت: نباید فراموش کنیم که در رژیم گذشته عزت ما در چه نقطه ای قرار داشت، به گونه ای که پادشاه مملکت برای جزئی ترین امور هم باید با اربابان سیاسی و نظامی غربی مشورت می کرد.

وی تأکید کرد: پس باید قدر این عزت و شرف را بدانیم و با انتخاب دقیق سرنوشت خود را رقم بزنیم.

حضور در انتخابات شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha