شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اولین یادواره شهدای فرماندهی مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خرمشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به بالا بودن مقام شهادت، گفت: در سالگرد پیروزی شکوهمند نظام مقدس اسلامی قرار داریم و لذا فرصت مناسبی است تا دستاوردهای نظام در ابعاد مختلف بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اولین یادواره ۱۶۳۳ شهید فرماندهی مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ۱۷۳ شهید فرماندهی مرزبانی استان خوزستان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در مجتمع سوم خرداد شهرستان خرمشهر برگزار شد.

در این یادواره، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اظهار داشت: حضرت امیرالمؤمنین(ع) با وجود همه فضائل اما هرگز نفرمودند "فُزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَه"، اما هنگامی که زمینه شهادت ایشان فراهم شد، این جمله را بیان کردند که نشان دهنده جایگاه شهید و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه شهدا همانند امام حسین(ع)، محاسبات آنها با خداوند متعال خواهد بود، افزود: شهدا چون پروردگار را در زندگی خود بزرگ دیدند، خداوند متعال نیز آنها را بزرگ کرد.

امام جمعه اهواز، با اشاره به بالا بودن مقام شهادت، اظهار کرد: دلیل بر حقانیت انقلاب اسلامی این شهدا هستند، امام عظیم الشأن این مسیر را برای ما باز کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با اشاره به اینکه امام سجاد(ع) یکی از دعاهایشان، دعا برای مرزبانان و نگهبانان مرزها بود، ابراز کرد: برادران و خواهران بابت این شهدا به خود ببالید، شهادت مسیری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خود باز کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه امسال دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، خاطرنشان کرد: در سالگرد پیروزی شکوهمند نظام مقدس اسلامی قرار داریم و لذا فرصت مناسبی است تا دستاوردهای نظام در ابعاد مختلف بیان شود.

همچنین در این مراسم، سردار گودرزی فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، فرمانده فراجا و مرزبانی استان خوزستان، امام جمعه شهرستان خرمشهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند و از تعدادی از خانواده‌های شهدای مرزبانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha