دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید از قرارگاه تواصی مدرسه امام محمدباقر(ع) شوش

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: اگر خدایی نکرده لکه ای بر عظمت و جایگاه جمهوری اسلامی بیفتد مقاومت در کل دنیا متزلزل می شود و قطعا با توجه به بغض و کینه ای که استکبار جهانی نسبت به ایران دارد مطمئن باشید بلاهایی بدتر و شدیدتر از حملات و کشتارهای مردم غزه بر سر مردم ما خواهند آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان به همراه معاونین خود در جریان سفر به شهرستان شوش از قرارگاه تواصی مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شوش بازدید و با امام جمعه و اعضای شورای این قرارگاه گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان در این جلسه، با اشاره به آیه ۲۴ سوره انفال «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اسْتَجِیبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُمْ لِمَا یُحْیِیکُمْ»، افزود: قیدی که در آیه به کار رفته قید احترازی نیست که بگوئیم بعضی از اوامر خدا و رسول منجی و محیی هستند بعضی خیر بلکه قید، قید توضیحی است و همهٔ اوامر خدا و رسولش زنده کننده و حیات بخش هستند چه حیات دنیوی و چه حیات اخروی.

مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: مقام معظم رهبری بر ما ولایت داشته و حکم و نظر ایشان از نظر ما همان حکم و حرف پیامبر، ائمه اطهار و امام زمان(عج) است چرا که ما در عصر حاضر به حجتی غیر از ایشان که برنامه زندگی خود را از او کشف کنیم دسترسی نداریم. رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال با عنایت خاص و تٱکید ویژه در باب انتخابات ورود کرده و از این معلوم می شود که حیات دنیوی و اخروی ما منوط به اطاعت از دستور ایشان و ایجاد مقدمات تحقق خواست و طلب این بزرگوار(حضور حداکثری در انتخابات) است.

وی ادامه داد: قطعا اجابت دعوت خدا و رسول در بعضی موارد بسیار سخت است و هر کسی در هر مقامی نمی تواند به سادگی و به راحتی استجابت کند. درحال حاضر نیز با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود شرایط، شرایط سختی است ولی این سختی کار، رافع تکلیف نیست و باید به همان اندازه که ولی زمانمان از ما مطالبه کرده تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بلادیان گفت: اگر در شرایط سخت به میدان آمده و با دین خدا و ولی زمانمان همراهی کنیم و از جان، مال و آبروی خود مایه بگذاریم یقینا خداوند ما را مورد عنایت خاص خود قرار داده، ره صدساله را یک شبه خواهیم رفت و به درجات عالیه خواهیم رسید ولی اگر کوتاهی کنیم این کوتاهی موجب حبط اعمالمان می شود.

وی گفت: تبیین وجوب حضور در انتخابات برای مردم کار سختی است و ممکن است وقتی وارد جمعی برای تبیین می شویم مورد تمسخر یا حملات مطالبه گرایانه و شبهه پراکنی قرار بگیریم اما باید ایستادگی کرده و به سعی و تلاش خود ادامه دهیم. همانطور که شهدای عزیز ما امنیت ظاهری ما را تامین کرده و خونشان مایه حفظ و بقای نظام شد تلاش های ما نیز ان شاء الله مایه حفظ و بقای دین، مکتب و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: اگر خدایی نکرده لکه ای بر عظمت و جایگاه جمهوری اسلامی بیفتد مقاومت در کل دنیا متزلزل می شود و قطعا با توجه به بغض و کینه ای که استکبار جهانی نسبت به ایران دارد مطمئن باشید بلاهایی بدتر و شدیدتر از حملات و کشتارهای مردم غزه بر سر مردم ما خواهند آورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دعوتی از سوی ولی زمانمان صادر شده و من و شمایی که لباس روحانیت را به تن داریم وظیفهٔ بیشتری در استجابت این دعوت و لبیک به آن داریم؛ هر کسی تریبون وسیع تر، جایگاه رفیع تر، عشیرهٔ بزرگتر و مخاطب متنوع تری دارد وظیفه اش بیشتر است.

گفتنی است، حجت الاسلام بزرگیان معاون تهذیب و حجت الاسلام نبیان معاون منابع انسانی حوزه علمیه خوزستان در این سفر مدیر حوزه علمیه خوزستان را همراهی می‌کردند.

اگر لکه ای بر عظمت جمهوری اسلامی بیفتد مقاومت در کل دنیا متزلزل می شود

اگر لکه ای بر عظمت جمهوری اسلامی بیفتد مقاومت در کل دنیا متزلزل می شود

اگر لکه ای بر عظمت جمهوری اسلامی بیفتد مقاومت در کل دنیا متزلزل می شود

اگر لکه ای بر عظمت جمهوری اسلامی بیفتد مقاومت در کل دنیا متزلزل می شود

اگر لکه ای بر عظمت جمهوری اسلامی بیفتد مقاومت در کل دنیا متزلزل می شود

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha