یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هر کسی که به نظام اسلامی اعتقاد دارد باید شرکت در انتخابات را وظیفه‌ خود بداند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی روز دوشنبه در یادواره ۱۲۰ شهید بخش مهربان، افزود: دشمنان طی سال های پس از انقلاب با انواع توطئه ها تلاش های زیادی برای تحت تأثیر قرار دادن مردم سالاری دینی در کشور کردند، اما در سایه رهنمودهای فرماندهی کل قوا و هوشیاری نیروهای مسلح، اقتدار نظام جمهوری اسلامی به حدی است که امروز موشک‌های ما لرزه بر اندام دشمنان می اندازد.

وی به اهمیت انتخابات آینده اشاره کرد و با بیان اینکه شرکت در این عرصه مهم، نشانه اعتقاد به نظام اسلامی است، اظهار کرد: هر کسی که به نظام اسلامی اعتقاد دارد باید شرکت در انتخابات را وظیفه‌ خود بداند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم مشارکت گسترده در انتخابات را اصل اساسی خواند و یادآور شد: دشمن از مدت ها قبل حساب کرده است که چه تعداد از مردم ایران در انتخابات شرکت خواهند کرد و با این کار می‌خواهند مشروعیت نظام اسلامی را ارزیابی کنند.

وی یادآور شد: انتخابات به خاطر اسلام و انقلاب و تقویت اهداف والای امام خمینی(ره) و منویات رهبری بسیار پراهمیت است و هر چند مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی در جامعه وجود دارد، اما بابد در انتخابات شرکت کنیم تا دشمنان شاد نشوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مشارکت پایین مردم را از اهداف اصلی دشمنان دانست و گفت: حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وظیفه دینی و ملی ماست و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم باید نسبت به سال‌های گذشته با شکوه تر باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha