یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / مراسم تکریم ومعارفه مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: ۱۲ بهمن ماه آغازی برای پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن بود که با حضور بنیان ‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و اهتمام ملت ایران، انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و نتیجه تلاش‌ها نهایی و به ثمر نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در مراسم تکریم ومعارفه مدیران سابق وجدید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین که با حضور اساتید وطلاب مدارس علمیه استان قزوین برگزارشد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران ۱۲ بهمن بود که یادآور استقبال تاریخی ملت ایران از امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷، پس از ۱۵ سال تبعید بود.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون خون شهیدانی است که دلاورانه در مقابل ستم پیشگان ایستادند و با نثار خونشان درخت انقلاب را آبیاری کردند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون آنها و رادمردی‌های مردان و زنان در تلاش و مؤمن، طی بیش از چهار دهه، شاهد شکوفایی در تمامی عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری بر پایه آموزه‌های اسلامی است و مسیر موفقیت کشور با رهبری همچنان افق های تازه ای را در سطح جهانی طی می کند.

وی به آیه « وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ» اشاره و عنوان کرد: همان‌طور که شب تاریکی خود را بر دنیا می‌گستراند و ظلمت همه جا را فرا می‌گیرد و مردم در خفقان به سر می‌برند خورشید نیز این ظلمت و تاریکی را از بین می‌برد و امام خمینی(ره) خورشیدی بود که پرتو آن سراسر جهان را فرا گرفت و شرق و غرب را مبهوت کرد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: دهه مبارکه فجر در هر سال یاد آور رشادت‌ها و فداکاری شهیدان والامقامی است که با لبیک به ولی امر زمان خود حضرت امام خمینی(ره) آن حماسه بزرگ را آفریدند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: ۱۲ بهمن ماه آغازی برای پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن بود که با حضور بنیان ‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و اهتمام ملت ایران انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و نتیجه تلاش‌ها نهایی شد و به ثمر نشست.

وی ادامه داد: اکنون که ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد علی‌رغم تمام فشارها و محدودیت‌هایی که نظام‌های استکباری برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند، این نظام به لطف الهی و با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری توانسته است با اقتدار در مسیر بالندگی و پیشرفت باشد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی پیروز شود.

وی اظهار کرد: این ایام، فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست و این‌که چه بودیم و چه می‌کردیم و چه می‌خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی تصریح کرد: این ایام یادآور نام و یاد امام راحل و عظیم الشان حضرت امام خمینی(ره) است، امامی که با توکل و اخلاص که در وجودشان بود، توانستند معجزه ای خلق کنند که جهانیان را حیرت‌زده کند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی (مدیر سابق مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین ) بیان کرد:انصافا حجت الاسلام ابراهیمی در زمان مسئولیت خود در این مدرسه منشا فعالیتهای اثرگزاری بوده که امیدواریم حجت الاسلام حمدالله آزادی (مدیر جدید ) بتوانند با همراهی ،همدلی وهم افزایی اساتید وطلاب این مدرسه گامهای خوب وماندگاری بردارند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد:جابجایی ها وتغییرات مدیریتی در همه ادارات ودستگاههای حاکمیتی امری طبیعی است که در حوزه علمیه استان قزوین هم از این امر جدا نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد:همه اساتید وطلاب وکادر حوزه علمیه استان قزوین باید در جهت رشد وارتقاءسطح علمی ،پژوهشی وتهذیبی در مدارس علمیه قزوین تلاش جدی داشته باشیم.در پایان از زحمات حجت الاسلام ابراهیمی تقدیر وحجت الاسلام حمدالله آزادی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین معرفی شد.

۱۲ بهمن ماه آغازی برای پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن بود 

۱۲ بهمن ماه آغازی برای پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن بود 


انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha