پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
دانش آموزان قم

حوزه/ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قم گفت: دانش‌آموزان قمی در این دوره از مسابقات موفق شدند در بخش پسران "رتبه اول" و در بخش دختران "رتبه سوم" هفتمین دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن‌کریم و مدیحه‌سرایی مراکز را کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، میلاد رستگار، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن‌ کریم و مدیحه‌سرایی اهل‌بیت(ع) مراکز دارالقرآن کریم سراسر کشور در استان هرمزگان و شهر بندرعباس برگزار شد.

وی افزود: از مراکز دارالقرآن سطح استان قم دو گروه به مرحله کشوری معرفی شدند که در بخش مراکز پسرانه، گروه انصار المهدی(عج) دارالقرآن امام‌علی(ع) ناحیه یک و از بین مراکز دختران، گروه بنات‌ الکریم(ع) دارالقرآن استانی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) جهت شرکت در مرحله نهایی مسابقات به استان هرمزگان اعزام شدند.

رستگار گفت: خوشبختانه استان قم به عنوان پرافتخارترین استان در این دوره از مسابقات موفق شد در بخش پسران رتبه اول و در بخش دختران رتبه سوم هفتمین دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن‌کریم و مدیحه‌سرایی مراکز را کسب نماید.

وی در پایان گفت: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و دانش‌آموزان استان قم نیز در این مسابقه به خوبی درخشیدند. افتخار آفرینی این عزیزان در سطح ملی نشان زحمات ارزشمند معلمان، مربیان و خانواده آنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha