دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: عزت آفرینی یکی از شباهت های انقلاب ما با بعثت نبوی است مردمی که از لحاظ تمدن، فرهنگ و زندگی مادی در شرایط پستی بودند به عالی ترین شرایط رسیدند و امام هم برای ما عزت آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در جشن فجر محمدی مردم آذرشهر گفت: عزت آفرینی یکی از شباهت های انقلاب ما با بعثت نبوی است مردمی که از لحاظ تمدن، فرهنگ و زندگی مادی در شرایط پستی بودند به عالی ترین شرایط رسیدند و امام هم برای ما عزت آورد.

وی ایمان، وحدت مردم و رهبری صحیح و پیامبرگونه امام راحل را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: همین عوامل که انقلاب را به پیروزی رساندند باعث بقا و استمرار نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: دشمنان ایران و انقلاب اسلامی با توطئه های جدید علیه جمهوری اسلامی، به میدان آمده اند، ولی مردم با حضور خود و هدایت امامین انقلاب این حرکت را با قدرت ادامه خواهند داد و موضوع راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند امسال، از مهم‌ترین برهه‌ها در ادامه این مسیر است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: اهداف دشمن از ورود به انتخابات، تضعیف نظام دینی و اقتدار ملی است و تلاش می کنند مردم را از انقلاب جدا کنند و نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند . که ان‌شاءالله مردم با حضور قوی و مشارکت بیشتر، دشمن را ناکام خواهد گذاشت.

اجرای گروه سرود رهپویان ولایت پایگاه شهید غفاری و رونمایی از «تابلو وداع» اثر حسن بلندی، هنرمند آذرشهری، و تجلیل از فراز شکیبا تنیسور نوجوان ملی، از برنامه های فرهنگی این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha