یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ادریس - شورای علمای رباط محمدی

حوزه/ احمد ادریس، در افتتاحیه جشنواره فرهنگی پیامبر رحمت (ص)، تأکید کرد: جشنواره فرهنگی پیامبر رحمت (ص) به صلح محمدی و کنار گذاشتن فرقه گرایی بین جوامع دعوت می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، احمد ادریس، عضو شورای علمای رباط محمدی در نینوا، در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی پیامبر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) که توسط روابط عمومی آستان مقدس عباسی در دانشگاه موصل برگزار می شود، تأکید کرد: جشنواره فرهنگی پیامبر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) به صلح محمدی و کنار گذاشتن فرقه گرایی بین جوامع دعوت می کند.

ادریس گفت: این جشنواره ابتکار خوبی از سوی حرم مطهر حضرت عباس (علیه السلام) است، زیرا همه اقشار مردم عراق را در بر می گیرد و نشان دهنده این است که حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) رحمت برای همه جهانیان است.

عضو شورای علمای رباط محمدی افزود: این جشنواره دعوت به صلح محمدی و کنار گذاشتن فرقه گرایی بین جوامع و سایر مذاهب است و این گروه از جوانان را به شناخت اندیشه و عقیده صحیح اسلامی تشویق می کند و این آموزه دین اسلامی ما و رویکرد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیتش (علیهم السلام) است.

در حاشیه این جشنواره، نمایشگاه کتاب و عکس با مشارکت بخش های آستان مقدس عباسی به نمایندگی از معاونت فرهنگی و فکری و معاونت معارف اسلامی و انسانی در کنار نمایشگاهی از دارایی های موزه گنجینه و نسخ خطی الکفیل افتتاح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha