شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عراق

حوزه/ حسن العبادی نماینده کتائب سید الشهدا در ایران گفت: دهه فجر دارای پیام اسلامی سرشار از ایمان با شعار امیدی برای مستضعفان و حمایت از مستمندان است که این پیام به تمام عالم می رسد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری حوزه، حسن العبادی نماینده کتائب سید الشهدا در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل حوزه با اشاره به ایام الله دهه فجر و اهمیت این ایام در نزد گروه‌های مقاومت اسلامی عراق اظهار کرد: ما در کتائب سید الشهدا مقاومت اسلامی عراق، دهه فجر و بازگشت امام خمینی(ره) را بازگشت حق به وطن خود تعبیر می‌کنیم که دارای پیام اسلامی سرشار از عشق، ایمان و تقوا با شعار امید مستضعفان و حمایت از مستمندان است که این پیام به تمام عالم می رسد.

وی ادامه داد: امام راحل پدر تمام مظلومان و ستمدیده گان بود. امام خمینی(ره) کنار همه مظلومان ایستاد و زلزله در تمام طاغوت‌های جهان ایجاد کرد و در برابر آن‌ها ایستاد و مستکبران را ذلیل کرد.

نماینده کتائب سید الشهدا خطاب به آزادگان جهان گفت: در این مناسبت بزرگ از همه آزادگان جهان می‌خواهیم که این مناسبت را به تمام زبان‌های جهان احیا کنند و گرامی بدارند تا همگان بدانند که اسلام با رهبران و فرزندان بزرگوارش قدرتمند است.

وی افزود: در این مناسبت بزرگ ما با امام خمینی(ره) و جانشین ایشان آیت الله سید علی خامنه ای مقام معظم رهبری تجدید عهد می کنیم و به او می‌گوییم که ما سربازان وفاداری به رهبری حکیمانه، مقتدرانه و سرافراز شما هستیم.

حسن العبادی در پایان با اشاره به عملیات تروریستی اخیر آمریکا در عراق و به شهادت رساندن یکی از فرماندهان مقاومت گفت: کتائب سید الشهدا مقاومت اسلامی عراق از جوانان مؤمن و برادران مجاهد می‌خواهد برای حضور در حماسه بزرگ اخراج نیروهای آمریکایی از عراق آماده شوند و به گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بپیوندند چرا که درهای مقاومت اسلامی عراق به روی همه فرزندان و جوانان این کشور باز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha