دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1137523
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
تصاویر / حضور حماسی مردم همدان در جشن انقلاب

حوزه / مردم مومن و بصیر همدان با حضور خود بار دیگر حماسه‌ای تاریخی و جاودانه را ثبت کردند و زن و مرد، پیر و جوان همه آمده بودند تا یک صدا فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، سر دهند و با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام(ره) و شهدای تجدید میثاق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در همدان با حضور گسترده مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همزمان با سراسر کشور امروز برگزار شد.

مردم مومن و بصیر همدان با حضور خود بار دیگر حماسه‌ای تاریخی و جاودانه را ثبت کردند و زن و مرد، پیر و جوان همه آمده بودند تا یک صدا فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، سر دهند و با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام(ره) و شهدای تجدید میثاق کنند.

راهپیمایی امروز از میدان امام زاده عبدالله آغاز و مردم با عبور از خیابان کاشانی، آرامگاه بوعلی و در محل میدان امام(ره) تجمع کردند و عباسعلی کدخدایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این تجمع به سخنرانی پرداخت.

مردم همدان با حمل تصاویری از امامین انقلاب، ‌ شهید سلیمانی، شهید همدانی و پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی حمایت از نظام مقدس اسلامی را فریاد زدند و با در دست داشتن پرچم فلسطین و حرب الله لبنان ضمن محکوم کردن جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت خود از مردم مظلوم و بی دفاع غزه را اعلام کردند.

تصاویر/ حضور حماسی مردم همدان در جشن انقلاب

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha