یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راهپیمایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار لرستان، در پیامی از حماسه حضور مردم لرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، و فرهاد زیویار، استاندار لرستان، در پیامی از حماسه حضور مردم لرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ»

(و در انجام فرمان حق و جهاد با دشمن سستی نکنید و از حوادث و سختی ها اندوهگین مشوید که شما اگر مؤمن باشید، برترید)
سوره آل عمران/ آیه ۱۳۹

بیست و دوم بهمن، چهل و پنجمین سالگرد
پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سالروز به ثمر نشستن حکومت الله، روز وحدت و یکپارچگی و ایستادگی مردم، روز شکست هیمنه دشمن، با شکوه هر چه بیشتر برگزار گردید.

حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمود بارزی از حمایت همه جانبه مردم شریف و ولایتمدار ایران سرافراز، از آرمان‌های انقلاب اسلامی، و پیروی از منویات امامین انقلاب است.

آنچه امروز دیده شد حضور پر شور و شعور مردم مومن، غیور، سلحشور و همیشه در صحنه بود، که با عزم راسخ، قدم‌های استوار، با قلب‌های مالامال از عشق به اسلام و ایران، با طنین صدای «الله اکبر» به زیباترین شکل، زنده و توفنده و خیره کننده، به کوری چشم سردمداران طاغوت و آمریکای تبهکار و رژیم اشغالگر قدس، در جلوی چشم جهانیان به نمایش گذاشته شد.

حضور به موقع و به هنگام ملت ایران به دلیل شرایط متلاطم منطقه‌ای و کینه توزی دشمنان زخم خورده جهانی از شکست‌های پی در پی، از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف نظامی و سیاسی از جمله انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر پیکره بی جان دشمنان وارد خواهد کرد.

اینجانبان با سپاس به درگاه الهی، با گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر خود لازم می‌دانیم از شور و شعور و درایت بالای سیاسی مردم ایران زمین بویژه مردم ولایتمدار استان لرستان و شهرستان خرم آباد، و اقصی نقاط این مرز و بوم، که در اقدامی حماسی، همبستگی و ایستادگی خود را به منصه ظهور رساندند، صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

همچنین از اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان‌های دولتی، غیردولتی، نظامی و انتظامی، امنیتی، نیروهای مسلح، موسسات و نهادهای فرهنگی و تبلیغاتی، صدا و سیما، ائمه جمعه و جماعات و محلات، گروه‌های جهادی و مردم نهاد، جوانان انقلابی، بسیجیان، مساجد و هیئات مذهبی، جریانهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و انقلابی، و اصحاب رسانه که در فضای حقیقی و مجازی، این شکوه و عظمت را آفریدند و در این جشن ملی حاضر شدند، و روزی به یاد ماندنی را خلق کردند، و با دل و جان با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن، و مقام معظم رهبری«مد ظله العالی» و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان نمودند قدردانی می‌ نماییم.

«سید احمد رضا شاهرخی، فرهاد زیویار»
۲۲ بهمن ماه سال ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha