یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/راهپیمایی بیست و دوم بهمن بیله سوار

حوزه/صاحبعلی اصغری با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از ۴۵ سال با صلابت رو به رشد و در مسیر توسعه و شکوفایی است، گفت: انقلاب اسلامی، امنیت، اقتدار، عزت و استقلال را برای ایران به ارمغان آورد و امروز ایران به برکت حضور مردم در صحنه یک کشور امن و باثبات در منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل ،صاحبعلی اصغری،فرماندار بیله‌سوار در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ماه با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از ۴۵ سال با صلابت رو به رشد و در مسیر توسعه و شکوفایی است، گفت: انقلاب اسلامی، امنیت، اقتدار، عزت و استقلال را برای ایران به ارمغان آورد و امروز ایران به برکت حضور مردم در صحنه یک کشور امن و باثبات در منطقه است.

اصغری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف، اظهار داشت: در سایه چنین حمایت‌ها، تجمع‌ها و حماسه‌هایی است که امروز شاهد ایرانی قوی در منطقه پرآشوب و پرتنش خاورمیانه هستیم که به نوبه خود بی‌نظیر بوده و در سایه درایت مقام معظم رهبری شاهد کشوری امن، آرام و باثبات هستیم.

وی با بیان اینکه رژیم پهلوی در آن زمان تحریم نبود، جنگ تحمیل نشده بود و این همه دشمن خارجی نداشت، گفت: اما ایران اسلامی با این همه تحریم و جنگ و دشمنان قسم خورده‌ امکانات و خدماتی به مردم می‌دهد که چندین برابر رژیم پهلوی است.

فرماندار بیله‌سوار با اشاره به پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز در صدر کشورهای تولید کننده علم و در لبه تکنولوژی قرار دارد، کشوری که در اوایل انقلاب وارد کننده سیم خاردار بود الان صادر کننده مدرن‌ترین پهبادها است.

اصغری با تأکید بر اینکه ما به این ایران، به این انقلاب اسلامی و نظام مقدس افتخار می‌کنیم، گفت: بر خود می‌بالیم که سرباز مقام معظم رهبری و ولایت‌مدار شیعه هستیم.

وی در پایان با قدردانی از حضور پرشور مردم بیله‌سوار در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار امیدواری کرد مردم در انتخابات ۱۱ اسفند هم پرشورتر حضور یافته و با انتخاب اصلح آینده انقلاب اسلامی را بیش از پیش آبادتر کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha