سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نصیر حسینی

حوزه / امام جمعه یاسوج گفت: اگر ما شرکت نکنیم و رأی ندهیم دیگران جای ما تصمیم خواهند گرفت و لذا باید بدانیم با سکوت و رأی ندادن مشکلی حل نمی‌شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دهدشت با قدردانی از حضور بی‌سابقه و با شکوه مردم این شهر در این روز، اظهار داشت: شما با قدم خود حماسه دیگری خلق کرده و به دشمنان این سرزمین جواب دندان شکن دادید.

وی گفت: حاکمان باید کسانی باشند که از ناحیه خداوند اجازه گرفته باشند و ولایت فقیه تنها حکومت ماذون از جانب پیامبر اسلام حق مالکیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، حضور حکومت پهلوی را سبب بی‌اعتقادی مردم به دین خواند و یادآور شد: هر مسلمانی موظف بود که با این حکومت طاغوت مبارزه و او را سرنگون کند.

وی با بیان اینکه در دوران پهلوی ذلت بر ملت ما تحمیل شد، خاطرنشان کرد: سرزمین ایران شایسته تحقیر نبود که در مسائل مختلف دست گدایی به سمت بیگانگان دراز کند و لذا در انواع عرصه‌ها دچار عقب ماندگی عمیق شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه دشمن ۴۵ سال است که جنگ و مبارزه را علیه ما ادامه می‌دهد، اظهار کرد: ما با شکوه و عظمت به راه خود ادامه خواهیم داد و با تکیه بر استقلال خود مقاومت می‌کنیم.

وی به تشریح موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: در گذشته ۷ هزار متخصص پزشکی داشتیم، اما امروز ۷۲ هزار پزشک داریم.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به شکوفایی رسیدیم، ابراز کرد: در پرتاب ماهواره و قدرت نظامی جز ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم که همه این موفقیت‌ها به برکت انقلاب اسلامی است.

وی همچنین از احداث ۱۳ بیمارستان با ۴۵۰ پزشک متخصص در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از خدمات نظام جمهوری اسلامی برای این استان نام برد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، یکی از مراتب حراست از نظام را شرکت در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت مردم در این امر مهم به انقلاب قدرت می‌بخشد.

وی با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات، تصریح کرد: اگر ما شرکت نکنیم و رأی ندهیم دیگران جای ما تصمیم خواهند گرفت و لذا باید بدانیم با سکوت و رأی ندادن مشکلی حل نمی‌شود.

امام جمعه یاسوج به رد صلاحیت برخی از کاندیدای انتخابات اشاره کرد، یادآور شد: عده‌ای تایید شدند و برخی هم صلاحیتشان تایید نشد، این نمایانگر عدم شایستگی آن افراد نیست و می‌توانند در عرصه‌های دیگر خدمت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha